7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ηλεκτρικό μικρομεσαίo SUV της Skoda (μήκος 4.648 χλστ.), θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις. Βασική θα είναι η Enyaq 50 με 148 PS, η μεσαία (Enyaq 60) θα αποδίδει 180 PS και στην κορυφή θα βρίσκεται η Enyaq 80 με 204 PS, με αντίστοιχη αυτονομία 340, 390 ή πάνω από 500 χλμ. Αργότερα θα υπάρξει και 4κίνητη εκδοχή με 265 και 306 PS.
Skoda Enyaq iV
1.732.062 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Το Enyaq iV διαθέτει μια ολοκαίνουργια φιλοσοφία κίνησης, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB του Volkswagen Group. Το Skoda Enyaq θα προσφέρεται σε τρία μεγέθη μπαταρίας. Στην βάση είναι το Enyaq 50 iV με κινητήρα ισχύος 109 kW (148 PS) και πίσω κίνηση με μέγιστη ροπή 220 Nm. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ολική χωρητικότητα 55 kWh και έχει αυτονομία έως 340 km. Επόμενο βήμα είναι το Enyaq 60 iV που είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 62-kWh, αποδίδει 132-kW (179 PS) και 310 Nm ροπής και μπορεί πραγματοποιήσει έως και 390 χιλιόμετρα.
Έπειτα, το Enyaq 80 iV έχει ισχύ 150 kW (204 PS), ροπή έως 310 Nm και τη μεγαλύτερη αυτονομία (510 χιλιόμετρα). Η μπαταρία των 82 kWh χρησιμοποιείται επίσης στις δύο εκδόσεις τετρακίνησης - σε συνδυασμό με δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα στον μπροστινό άξονα. Συγκεκριμένα, το Enyaq 80x iV παράγει 195 kW (265 PS) και το Enyaq vRS iV αποδίδει 225 kW (306 άλογα). Και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν αυτονομία 460 χιλιομέτρων. Το κορυφαίο Enyaq vRS iV επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, - 20 χιλιόμετρα γρηγορότερα από τις άλλες εκδόσεις.
Η μπαταρία με χωρητικότητα 82 kWh μπορεί να φορτιστεί από 5 έως 80% σε μόλις 38 λεπτά με ταχυφορτιστή. Στο σπίτι, το Enyaq iV μπορεί βολικά να «ανεφοδιαστεί» κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιώντας ένα wallbox AC έως 11 kW - ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, αυτή η διαδικασία διαρκεί έξι έως οκτώ ώρες. Επιπλέον, το Enyaq iV είναι εξοπλισμένο με έναν ειδικό φορτιστή γενικής χρήσης iV που ταιριάζει σε όλες τις συμβατικές πρίζες φόρτισης.
Το νέο SUV χαρακτηρίζεται από δυναμικές αναλογίες και μεγάλη ευρυχωρία. Προσφέρει παρόμοιο χώρο εσωτερικού χώρου με το Kodiaq, παρόλο που είναι μικρότερο σε μήκος από τη Octavia, Ακόμα, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας έχει και έναν δικό του μοναδικό χαρακτήρα, καθώς είναι εξοπλισμένο με μια όρθια μάσκα που έχει τοποθετηθεί πιο μπροστά. Τα γράμματα «SKODA» είναι τοποθετημένα στη μέση της πίσω πόρτας και πλαισιώνονται από ματ μαύρο σπόιλερ οροφής και έναν πίσω προφυλακτήρα με γκρι διαχύτη. Επιπλέον, η αεροδυναμική του Skoda Enyaq iV είναι τέτοια που επιτρέπει υψηλό βαθμό απόδοσης. Αυτό είναι επίσης εμφανές στον συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) από 0,27, ο οποίος επιτυγχάνεται με τη βοήθεια ελαστικών που διαθέτουν ιδιαίτερα χαμηλή αντίσταση κύλισης.
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, το μάτι πέφτει αμέσως στην κεντρική οθόνη, που με μέγεθος 13 ίντσες, είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε άλλη σε μοντέλο Skoda. Η φόρτιση της μπαταρίας και ο κλιματισμός του εσωτερικού μπορούν να ελεγχθούν εύκολα από απόσταση μέσω της εφαρμογής Skoda Connect. Όσον αφορά στα πιο πρακτικά και εργονομικά μέρα της καμπίνας, το τιμόνι είναι τριάκτινο και πολυλειτουργικό ενώ διακρίνουμε δύο θέσεις για μπουκάλια στην κεντρική κονσόλα αλλά και έναν ορθογώνιο αποθηκευτικό χώρο.
Η Skoda γιορτάζει την 125η επέτειό της το 2020 και τιμά την ίδρυση της εταιρείας από τους Václav Laurin και Václav Klement το 1895 με μια ειδική έκδοση ιδρυτών του νέου Enyaq iV. Η πλήρως εξοπλισμένη ειδική έκδοση «Founders Edition» του ηλεκτρικού SUV περιορίζεται σε 1.895 μονάδες και μπορεί να προπαραγγελθεί τώρα.
Η Founders Edition διατίθεται στα Enyaq 60 iV και Enyaq 80 iV με ζάντες αλουμινίου Aquarius 21 ιντσών και μπορεί να παραγγελθεί στα μεταλλικά φινιρίσματα Black Magic και Arctic Silver. Το πλαίσιο της μάσκας Skoda, τα πλαίσια των παραθύρων και οι ράγες οροφής είναι όλα στιλπνά μαύρα, όπως και ο διαχύτης στην πίσω ποδιά, τα γράμματα στην πίσω πόρτα ενώ τα μπροστινά φτερά φέρουν ένα ειδικό σήμα που προσδιορίζει το όχημα ως Founders Edition. Στο εσωτερικό, οι διακοσμητικές λωρίδες είναι φινιρισμένες με Piano Black και το ταμπλό έχει δίχρωμη σχεδίαση ενώ επίσης τα καθίσματα είναι επικαλυμμένα με ειδικό δέρμα και διαθέτουν ειδικές διακοσμητικές ραφές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Έπειτα, το Enyaq 80 iV έχει ισχύ 150 kW (204 PS), ροπή έως 310 Nm και τη μεγαλύτερη αυτονομία (510 χιλιόμετρα). Η μπαταρία των 82 kWh χρησιμοποιείται επίσης στις δύο εκδόσεις τετρακίνησης - σε συνδυασμό με δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα στον μπροστινό άξονα. Συγκεκριμένα, το Enyaq 80x iV παράγει 195 kW (265 PS) και το Enyaq vRS iV αποδίδει 225 kW (306 άλογα). Και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν αυτονομία 460 χιλιομέτρων. Το κορυφαίο Enyaq vRS iV επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, - 20 χιλιόμετρα γρηγορότερα από τις άλλες εκδόσεις.
Η μπαταρία με χωρητικότητα 82 kWh μπορεί να φορτιστεί από 5 έως 80% σε μόλις 38 λεπτά με ταχυφορτιστή. Στο σπίτι, το Enyaq iV μπορεί βολικά να «ανεφοδιαστεί» κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιώντας ένα wallbox AC έως 11 kW - ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, αυτή η διαδικασία διαρκεί έξι έως οκτώ ώρες. Επιπλέον, το Enyaq iV είναι εξοπλισμένο με έναν ειδικό φορτιστή γενικής χρήσης iV που ταιριάζει σε όλες τις συμβατικές πρίζες φόρτισης.
Το νέο SUV χαρακτηρίζεται από δυναμικές αναλογίες και μεγάλη ευρυχωρία. Προσφέρει παρόμοιο χώρο εσωτερικού χώρου με το Kodiaq, παρόλο που είναι μικρότερο σε μήκος από τη Octavia, Ακόμα, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας έχει και έναν δικό του μοναδικό χαρακτήρα, καθώς είναι εξοπλισμένο με μια όρθια μάσκα που έχει τοποθετηθεί πιο μπροστά. Τα γράμματα «SKODA» είναι τοποθετημένα στη μέση της πίσω πόρτας και πλαισιώνονται από ματ μαύρο σπόιλερ οροφής και έναν πίσω προφυλακτήρα με γκρι διαχύτη. Επιπλέον, η αεροδυναμική του Skoda Enyaq iV είναι τέτοια που επιτρέπει υψηλό βαθμό απόδοσης. Αυτό είναι επίσης εμφανές στον συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) από 0,27, ο οποίος επιτυγχάνεται με τη βοήθεια ελαστικών που διαθέτουν ιδιαίτερα χαμηλή αντίσταση κύλισης.
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, το μάτι πέφτει αμέσως στην κεντρική οθόνη, που με μέγεθος 13 ίντσες, είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε άλλη σε μοντέλο Skoda. Η φόρτιση της μπαταρίας και ο κλιματισμός του εσωτερικού μπορούν να ελεγχθούν εύκολα από απόσταση μέσω της εφαρμογής Skoda Connect. Όσον αφορά στα πιο πρακτικά και εργονομικά μέρα της καμπίνας, το τιμόνι είναι τριάκτινο και πολυλειτουργικό ενώ διακρίνουμε δύο θέσεις για μπουκάλια στην κεντρική κονσόλα αλλά και έναν ορθογώνιο αποθηκευτικό χώρο.
Η Skoda γιορτάζει την 125η επέτειό της το 2020 και τιμά την ίδρυση της εταιρείας από τους Václav Laurin και Václav Klement το 1895 με μια ειδική έκδοση ιδρυτών του νέου Enyaq iV. Η πλήρως εξοπλισμένη ειδική έκδοση «Founders Edition» του ηλεκτρικού SUV περιορίζεται σε 1.895 μονάδες και μπορεί να προπαραγγελθεί τώρα.
Η Founders Edition διατίθεται στα Enyaq 60 iV και Enyaq 80 iV με ζάντες αλουμινίου Aquarius 21 ιντσών και μπορεί να παραγγελθεί στα μεταλλικά φινιρίσματα Black Magic και Arctic Silver. Το πλαίσιο της μάσκας Skoda, τα πλαίσια των παραθύρων και οι ράγες οροφής είναι όλα στιλπνά μαύρα, όπως και ο διαχύτης στην πίσω ποδιά, τα γράμματα στην πίσω πόρτα ενώ τα μπροστινά φτερά φέρουν ένα ειδικό σήμα που προσδιορίζει το όχημα ως Founders Edition. Στο εσωτερικό, οι διακοσμητικές λωρίδες είναι φινιρισμένες με Piano Black και το ταμπλό έχει δίχρωμη σχεδίαση ενώ επίσης τα καθίσματα είναι επικαλυμμένα με ειδικό δέρμα και διαθέτουν ειδικές διακοσμητικές ραφές.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.