ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Θα έρθει στην Ελλάδα στα τέλη της χρονιάς. Αν και facelift, το μπροστινό μέρος αλλάζει ριζικά. Μικρές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, ίδια είναι η γκάμα των κινητήρων. Στην Ελλάδα θα έρθει στα τέλη το
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Θα έρθει στην Ελλάδα στα τέλη της χρονιάς. Αν και facelift, το μπροστινό μέρος αλλάζει ριζικά. Μικρές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, ίδια είναι η γκάμα των κινητήρων. Στην Ελλάδα θα έρθει στα τέλη του έτους.

Peugeot 3008 facelift

1.732.090 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 είναι δεδομένο πως θα έκανε πρεμιέρα στη διεθνή έκθεση του Σεπτέμβρη, γι΄αυτό και δεν θα μπορούσε να λείπετε από το δικό μας event. Με φρέσκια, πιο κομψή εμφάνιση και νέα χαρακτηριστικά είναι έτοιμο να συνεχίσει ακόμα πιο δυναμικά τη «μάχη» του στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


To αναγνωρισμένο και ως «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2017 μπαίνει στη δεύτερη φάση του κύκλου ζωής του και το κάνει λαμβάνοντας σε πρώτη φάση μία νέα εμφάνιση που ξεκινάει από μπροστά και φτάνει μέχρι πίσω. Το νέο ντιζάιν είναι σύμφωνο με τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά πρότυπα της Peugeot, κάτι που φαίνεται στα LED φώτα ημέρας που εκτείνονται μέχρι κάτω, θυμίζοντας τόσο τα 508 και 208 όπως και το μικρότερο crossover 2008.
 
Μία άλλη προφανής αλλαγής είναι η υιοθέτηση μιας σημαντικά μεγαλύτερης μπροστινής μάσκας χωρίς πλαίσιο και επεκτείνεται κάτω από τους ανασχεδιασμένους προβολείς. Μπορείτε επίσης να παρατηρήσετε πως το λογότυπο «3008» έχει προστεθεί πάνω από το εταιρικό λογότυπο για να αντικατοπτρίζει τη νέα τάση της μάρκας. Κλείνοντας με το εξωτερικό πρέπει να αναφερθούμε στα οπίσθια φωτιστικά σώματα τα οποίο είναι πλέον Full LED.
 
Μπαίνοντας στην καμπίνα, το i-Cockpit έχει εφοδιαστεί με μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 10 ιντσών που αντικαθιστά αυτή του προ-facelift μοντέλου που μετρούνταν στις 8 ίντσες και φυσικά φιλοξενούσε το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η νέα οθόνη αφής συνδυάζεται με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Από ΄κει και πέρα τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο διατίθενται τώρα στάνταρ με τις επιλογές κίνησης Normal, Sport και Eco, ενώ το υβριδικό 3008 επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν μεταξύ των λειτουργιών Electric, Hybrid, Sport και 4WD.
 
Στους κινητήρες το ανανεωμένο 3008 διαθέτει αρκετές επιλογές. Ο 3κύλινδρος τούρμπο PureTech κινητήρας 1,2 λίτρων (130 ίππους) θα συνεχίσει την πορεία του, ενώ το παρών θα δίνει και ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων (180 ίππους) που συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Στο diesel το ανανεωμένο Peugeot 3008 μπορεί να εξοπλιστεί με το 4κύλινδρο 1,5 λίτρων μοτέρ που παράγει 130 ίππους σε χειροκίνητες και αυτόματες εκδόσεις, όπως και ο 1,2 κινητήρας βενζίνης.
 
Φυσικά διαθέσιμές είναι και δύο υβριδικές εκδόσεις. Η πρώτη (HYBRID 225 e-EAT8) χαρακτηρίζεται από κίνηση στους δύο τροχούς και συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για συνολική ισχύ 225 ίππων και 360 Nm ροπής. Η δεύτερη (HYBRID4 300 e-EAT8) αφορά αυτούς που θέλουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς με την συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στα 300 άλογα και τα 520 Nm ροπής. Αμφότερα τα υβριδικά μοντέλα χρησιμοποιούν μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,2 kWh. Στην δικίνητη έκδοση η αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα ανέρχεται στα 56 χιλιόμετρα και 59 χιλιόμετρα για την τετρακίνητη.
 
Το ανανεωμένο Peugeot 3008 θα βρίσκεται προς πώληση στις Ευρωπαϊκές αγορές μέχρι το τέλος του 2020, ενώ στη χώρα μας αναμένεται από τη νέα χρονιά.

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH