Το Lada Niva Travel είναι σκληροτράχηλο, έχει τη φήμη της αξιοπιστίας του Ρώσου κατασκευαστή και πλέον έχει οθόνη 7 ιντσών από τη βασική έκδοση. Τώρα το σκέφτεσαι;
Η Lada έχει γράψει τη δική της ξεχωριστή ιστορία στην αυτοκίνηση. Με κύριο εκφραστή το Lada 1200/1300, το οποίο χωρίς μεγάλες αλλαγές έμεινε στην παραγωγή για 42 ολόκληρα χρόνια, δημιουργώντας ένα αξεπέραστο ρεκόρ. Το αυτοκίνητο, που βασιζόταν στο Fiat 124, το γνωρίζουμε καλά και στην Ελλάδα, όπου με κύρια χαρακτηριστικά του τη σπαρτιάτικη, αλλά ιδιαίτερα αξιόπιστη υπόστασή του, συνόδεψε την ελληνική οικογένεια για πολλά χρόνια στην καθημερινότητα αλλά και στα ταξίδια της.
Στην ιστορία της Lada ξεχωριστή θέση κατέχει και το Niva. Το περίφημο τρίθυρο, 4κίνητο και ακούραστο αυτοκίνητο, που ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1977 και το οποίο συνεχίζει χωρίς μεγάλες αλλαγές να πωλείται ακόμα και σήμερα σε ορισμένες αγορές. Όπως και το κλασικό Lada, έτσι και αυτό, αγαπήθηκε από τον Έλληνα αγοραστή για την αξιοπιστία του, την αντοχή του και το εξαιρετικό του Value for Money, ακολουθώντας τον στις εκτός δρόμου πάσης φύσεως εξορμήσεις του. Τα χρόνια πέρασαν και ήρθε ο εκσυγχρονισμός στα μοντέλα της ρωσικής μάρκας φέρνοντας μπόλικη τεχνολογία. Τι γίνεται όμως με το σκληροτράχηλο Niva;
Η Lada προσφέρει το Niva Travel SUV (σ.σ. το κλασικό, τετράγωνο Niva που γνωρίζουμε στην Ελλάδα λέγεται Niva Legend) με οθόνης αφής 7 ιντσών και σύστημα multimedia με Bluetooth, USB, κάρτα MicroSD, δυνατότητα διασυνδεσιμότητας με smartphone (Android Auto) κ.ά.. Και όλα αυτά με 14.800 ευρώ, ή αλλιώς 1.164.500 ρούβλια. «Ναι, και;» θα σκεφτεί κανείς.
Πες ότι σου έλεγε κάποιος πριν μερικά χρόνια ότι θα έβρισκες ένα τόσο «πολεμικό» off-road όχημα μήκους 4,09 μέτρων με κοντό μεταξόνιο 2,45 μέτρων, το οποίο θα κρύβει κάτω από το καπό του τον αειθαλή ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,7 λίτρων με ισχύ 80 ίππων και 127 Nm ροπής, θα έχει απόσταση από το έδαφος 22 εκατοστά, κοντές σχέσεις στο κιβώτιο, κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και snorkel για να μπορεί να «βουτάει» άφοβα σε υδάτινα εμπόδια, ενώ παράλληλα θα έχει τις ψηφιακές ευκολίες του σήμερα. Και όλα αυτά με τιμή λίγο κάτω από 15.000 ευρώ. Τι θα του απαντούσες;
Σκέψου τώρα ότι όλα αυτά, η Lada τα προσφέρει από τη «βασική» έκδοση Comfort. Την ίδια στιγμή που τα τετρακίνητα SUV στην Ελλάδα ξεκινούν από 22.480 ευρώ στην περίπτωση του εξίσου σκληροτράχηλου Suzuki Jimny, το οποίο προσφέρεται αποκλειστικά ως επαγγελματικό, ή από 24.630 ευρώ για το τετρακίνητο Vitara με τον mild hybrid κινητήρα 1,4 λτ. με 129 άλογα, ενώ ένα σκαλοπάτι πιο πάνω στα μικρομεσαία SUV η πιο προσιτή επιλογή είναι αυτή του Dacia Duster στα 25.410 ευρώ.
Στο δια ταύτα, με 9,5 χιλιάδες ευρώ διαφορά από το φθηνότερο επιβατικό, τετρακίνητο SUV, εσύ θα έκανες την καρδιά σου πέτρα και θα αγόραζες Lada Niva Travel; Ή μήπως γουστάρεις Lada τόσο και δεν θα ήταν καν πρόβλημα για σένα; Τι λες;