ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kάπως έτσι φαντάζονται οι κατάσκοποι-συνεργάτες μας το ντιζάιν του επόμενου Qashqai.

Τυπική SUV οπτική: το πίσω μέρος δεν πρόκειται να πειραχτεί σε μεγάλο βαθμό καθώς θεωρείται ότι πρεσβεύει με πολύ καλό τρόπο τo DNA του Qashqai.

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

9.679 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2019)

Πέρα από συμβατικές εκδόσεις αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιβεβαιώνεται πως η Nissan θα προσφέρει το επόμενο Qashqai με δύο, διαφορετικές μεταξύ τους, υβριδικές εκδόσεις. Πότε αναμένουμε τη νέα γενιά;


Mε τις πληροφορίες από το στρατόπεδο της Nissan να κάνουν λόγο πως το ολοκαίνουριο τρίτης γενιάς Qashqai θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2020, έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν οι πρώτες πληροφορίες για το τι πρέπει να περιμένουμε.

Σύμφωνα με το Auto Express, ο «βασιλιάς» των πωλήσεων στην Ελλάδα στην κατηγορία των μικρομεσαίων θα πωλείται με τουλάχιστον δύο υβριδικά κινητήρα σύνολα χάρη στο γεγονός ότι θα χρησιμοποιήσει την ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF της Renault-Nissan. Οι Ιάπωνες σχεδιάζουν δύο υβριδικές εκδόσεις για το επόμενο Qashqai. Η μία θα είναι plug-in και θα πάρει την τεχνογνωσία από τη Mitsubishi, τη σύμμαχο των Renault-Nissan. Η επόμενη κίνηση θα είναι μια υβριδική εκδοχή με την ονομασία ePower. 

H λύση αυτή ανήκει στο χώρο των range extender αφού είναι μεν υβριδικό αλλά με το ηλεκτρικό μοτέρ να κινεί τις ρόδες και έναν μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης να αναλαμβάνει να φορτίζει τη μπαταρία. Πρόκειται για σύστημα το οποίο υπάρχει ήδη στην Ιαπωνία και κάνει θαύματα σε θέματα οικονομίας αφού για παράδειγμα σε ένα Note οι μέσες τιμές είναι κάτω από 3 λτ../100 χλμ.!

"Διερευνούμε την τεχνολογία ePower για την Ευρώπη", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Nissan  Ευρώπης για στον Σχεδιασμό Προϊόντων Ponz Pandikuthira. "Η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα σε Ευρώπη και Ιαπωνία είναι οι ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Στην Ιαπωνία, οι οδηγοί συνήθως δεν υπερβαίνουν τα 110 χλμ./ώρα. Εδώ στην Ευρώπη, κινείστε με 130-140χλμ./ώρα. Με αυτές τις ταχύτητες, εξαντλείται πιο γρήγορα η μπαταρία, οπότε ο κινητήρας βενζίνης πρέπει να λειτουργεί πιο αποδοτικά».

Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δε θα έχουμε και κανονικούς, συμβατικούς κινητήρες. Ο νέος 1,33 λίτρων βενζινοκινητήρας της Renault θεωρείται σίγουρο ότι θα βρει το δρόμο και προς το τρίτης γενιάς Qashqai με διάφορα σκαλοπάτια απόδοσης. Εκεί που δεν γνωρίζει κανείς τίποτα είναι το τι θα γίνει με τους πετρελαιοκινητήρες. Οι συνάδελφοί μας από το εξωτερικό αφήνουν το θέμα εντελώς ανοικτό προς οποιαδήποτε εξέλιξη. 

Ο Pandikuthira πρόσθεσε ότι η Nissan δεν θα λανσάρει αρχικά πολλά plug-in υβριδικά προτού δοκιμαστούν αυτές οι εκδόσεις μέσα από το επόμενο Qashqai . Σύμφωνα με τον ίδιο, οι plug-in εκδόσεις είναι απλά μια τεχνολογία που θα χρησιμοποιείται μέχρι να μειωθεί το κόστος των μπαταριών τα επόμενα δύο ή τέσσερα χρόνια, όταν και θα έρθει –για τα καλά- η εποχή της ηλεκτροκίνησης.

FORD
FALKEN VS CONTINENTAL