4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η χαμηλή κατανάλωση είναι φυσικά το φόρτε του.
Δοκιμάζουμε το smart fortwo 0,8 cdi
41.036 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2012)
Με μήκος λίγο πιο κάτω από 2,7 μ., κινητήρα 799 κ.εκ., μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και κατανάλωση 3,3 λτ./100 χλμ., το diesel fortwo είναι το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το περιορισμένο μήκος του αμαξώματος του fortwo του χαρίζει μοναδική ευελιξία στην πόλη, ενώ παράλληλα μπορεί να παρκάρει εκεί που κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν χωράει. Κατά την κίνησή του παρουσιάζει κάπως απότομες αντιδράσεις και αναπηδήσεις, εξαιτίας του πολύ κοντού μεταξονίου των 1.867 χλστ. και της σφιχτής ανάρτησης με τις μικρές διαδρομές, η οποία με την σειρά της παρέχει μέτρια άνεση, αντιδρώντας «ξερά» σε πολλές ανωμαλίες των δρόμων. Ωστόσο σε αστικούς ρυθμούς δεν προβληματίζει, ενώ το ESP επεμβαίνει ακαριαία μόλις διαγνώσει τάση απώλειας πρόσφυσης. Το τιμόνι από την πλευρά του «κόβει» αρκετά αλλά είναι βαρύ στους επιτόπιους ελιγμούς δίχως την υποβοήθηση και τα φρένα κρίνονται αποτελεσματικά.Ευχάριστο 2θέσιο εσωτερικό
Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στον 2θέσιο θάλαμο των επιβατών, ο οποίος διακρίνεται για τη μοντέρνα του σχεδίαση και τον ευχάριστο διάκοσμο. Ποιοτικά το αναβαθμίζει το ύφασμα που καλύπτει το ταμπλό, ενώ τα σκληρά πλαστικά και η συναρμογή ικανοποιούν. Επίσης ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πολύ καλή ορατότητα, ενώ η εργονομία του δεν προβληματίζει. Σε επίπεδο χώρων, οι 2 φιλοξενούμενοι θα νιώσουν άνετα και για τις αποσκευές υπάρχουν 220 λτ.
Η χαμηλή κατανάλωση είναι το φόρτε του
Η ένδειξη cdi στην πόρτα του χώρου αποσκευών «μαρτυρά» την ύπαρξη του diesel κινητήρα, ο οποίος είναι 0,8 λτ., 3κυλινδρος, άμεσου ψεκασμού, με κοινή γραμμή τροφοδοσίας και turbo. Στο ρελαντί και ειδικά όταν το μοτέρ είναι κρύο, η παρουσία του γίνεται αισθητή στην καμπίνα υπό μορφή θορύβου και κραδασμών, που μειώνονται σημαντικά όταν το αυτοκίνητο κινείται. Η απόκριση του ντίζελ κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού είναι θετική και οι ρυθμοί επιτάχυνσης ικανοποιούν, όχι όμως και η λειτουργία του 5τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το οποίο παρουσιάζει υστέρηση στις αλλαγές και στο kickdown. Μεγάλο «ατού» του μηχανικού αυτού συνόλου είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, όπως επίσης και οι εκπομπές CO2.
Εξοπλισμός: ESP, αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού, κεντρικό κλείδωμα.
Τιμή από: 13.000 ευρώ
&&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | &&&&|
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&&799 | &&&&
Κύλινδροι/Bαλβίδες | &&&& &&&& 3/6 | &&&&
Ταχύτητες | &&&&5 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&&54/3.800* | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&&130/2.100* | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&&17,2 | &&&&
60-100 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) | &&&&9,7 | &&&&
80-120 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) | &&&&15,6 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | &&&&135 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | &&&&3,3 | &&&&
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | &&&&86 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&&845 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&&