Η αρκετά καλή ηχομόνωση της καμπίνας σε συνδυασμό με την εύρυθμη λειτουργία του βενζινοκινητήρα κρατούν χαμηλά τους αεροδυναμικούς θορύβους, ακόμη και στις σχετικά υψηλές ταχύτητες (67,1 dB στα 120 χλμ./ώρα).
Πραγματική κατανάλωση 9,5 λτ./100 χλμ. & τις καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με την τιμή του
Κάτω από το καπό του Hyundai Kona εξακολουθεί να βρίσκεται ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας (T-GDi), με τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων. Η τελική του ιπποδύναμη είναι πλέον στα 170 άλογα (από τα 198 PS) στο ίδιο μέγιστο εύρος στροφών (6.000 σ.α.λ.), με την ροπή σταθερή στα 265 Nm (1.600-4.500 σ.α.λ.). Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η απουσία κάποιου ηλεκτρικού βοηθήματος και η μεγάλη ιπποδύναμη του μοντέλου δεν λειτουργούν υπέρ της οικονομίας καυσίμου, με την μέση πραγματική κατανάλωση να γυροφέρνει στα 9,5 λτ./100 χλμ.. Μειονέκτημα για το 4κίνητο Hyundai Kona είναι και οι παραγόμενοι εξωτερικοί ρύποι (151-163 γρ. CO2/χλμ.), οι οποίοι θέτουν περιορισμούς στην κίνηση στο Δακτύλιο και επιφέρουν πληρωμή τελών κυκλοφορίας (279-302 ευρώ).
Από την άλλη πλευρά, βέβαια, οι επιδόσεις που προσφέρει το σύνολο είναι αρκετά ανταγωνιστικές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το καλό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων πραγματοποιεί άμεσα και ομαλά τις αλλαγές σχέσεων σε κάθε βαθύ πάτημα του πεντάλ, με τα όργανα μετρήσεων να καταγράφουν γρήγορες ενδιάμεσες επιταχύνσεις, χρησιμοποιώντας και τα paddles του τιμονιού. Αν μάλιστα υπολογίσουμε την τιμή του 4κίνητου Hyundai Kona, έχει τις καλύτερες ρεπρίζ της κατηγορίας των οικογενειακών SUV βενζίνης, mild hybrid και full υβριδικής τεχνολογίας (60-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ.).