Δοκιμή - Test | Hyundai Kona 1,6T 170 PS 7DCT 4x4 N Line
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο

 Σχολιάστε 
14.550 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2024)
Σε δρόμους με συνεχόμενες καμπές, οι αναρτήσεις και το σύστημα τετρακίνησης θα βάλουν αποφασιστικά το SUV στην είσοδο της στροφής, εξαλείφοντας όποια προδιάθεση για υποστροφή με το ηλεκτρονικά ελεγχόμ
2 Φωτογραφίες »

Σε δρόμους με συνεχόμενες καμπές, οι αναρτήσεις και το σύστημα τετρακίνησης θα βάλουν αποφασιστικά το SUV στην είσοδο της στροφής, εξαλείφοντας όποια προδιάθεση για υποστροφή με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό του Hyundai Kona να δουλεύει άψογα.

Με σύστημα 4κίνησης HTRAC που «κλειδώνει» τη ροπή 50:50 σε εμπρός & πίσω τροχούς για καλύτερη πρόσφυση


Από τον πιεζοπεριστροφικό επιλογέα ρυθμίζεις τόσο την ένταση απόκρισης του κινητήρα (π.χ. Eco, Sport) όσο και την εμπλοκή της 4κίνησης (υπάρχει και δυνατότητα «κλειδώματος» Lock).
2 Φωτογραφίες »

Από τον πιεζοπεριστροφικό επιλογέα ρυθμίζεις τόσο την ένταση απόκρισης του κινητήρα (π.χ. Eco, Sport) όσο και την εμπλοκή της 4κίνησης (υπάρχει και δυνατότητα «κλειδώματος» Lock).

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του 4κίνητου Hyundai Kona, πάντως, είναι ο τρόπος συμπεριφοράς της ηλεκτρικά ελεγχόμενης τετρακίνησης που η μάρκα ονομάζει «HTRAC». Η συγκεκριμένη ορολογία συνδυάζει το όνομα Hyundai και την λέξη Traction (πρόσφυση), και ουσιαστικά καλύπτει τυχόν έλλειψη ευστάθειας σε συγκεκριμένες οδηγικές περιστάσεις.
 
Ειδικά για το 4κίνητο Hyundai Kona υπάρχουν τρία επιπλέον προγράμματα (drive modes) στον αντίστοιχο επιλογέα για οδήγηση σε χιόνι (Snow), λάσπη (Mud) και άμμο (Sand). Σε αυτές τις ολισθηρές επιφάνειες το σύστημα HTRAC προσφέρει έξτρα ροπή στους πίσω τροχούς, για καλύτερη πρόσφυση. Μάλιστα, υπάρχει και δυνατότητα «κλειδώματος» Lock σε χαμηλές ταχύτητες, για κατανομή ροπής σε ποσοστό 50:50, ώστε να αντιμετωπίζονται οι πιο σκληροτράχηλες και ολισθηρές διαδρομές.
 
Στην καθημερινή οδήγηση το Hyundai Kona λειτουργεί ως προσθιοκίνητο για λόγους οικονομίας, ενώ επιλέγοντας το Sport Mode και πάλι εφαρμόζεται κατανομή ροπής 50:50 για καλύτερες επιταχύνσεις. Στο γενικό σύνολο, η ευρύτερη οδηγική αίσθηση δεν διαφέρει από τις λοιπές εκδόσεις Hyundai Kona που έχουμε αξιολογήσει. Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση εξασφαλίζει την αποτελεσματικότητα που ψάχνεις, με το μέτριας πληροφόρησης τιμόνι να θέτει περιορισμούς στο ευχάριστο της οδηγικής αίσθησης. Στον τομέα της άνεσης η ανάρτηση (πίσω ημιάκαμπτος άξονας) «λειαίνει» αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες και μόνο κάποιες έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές (στοιχείο που τονίζεται περισσότερο από τους στάνταρ τροχούς των 18 ιντσών). Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να προσθέσουμε τον αγχολυτικό χαρακτήρα του αυτόματου κιβωτίου που διευκολύνει στις εντός πόλης μετακινήσεις, καθώς και την πλήρη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης με τις τεχνολογίες Hyundai SmartSense.

Σελίδα 1Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Kona με 170 άλογα, στη σπορτίφ έκδοση N Line
Σελίδα 2Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμός & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NISSAN