Το ιταλικό SUVάκι χαρακτηρίζεται από το ανάλαφρο πάτημα στο δρόμο και την σιγουριά που βγάζει στις απότομες αλλαγές πορείας, με το μπροστινό μέρος να σε κερδίζει χάρη στην ακρίβειά του
Η Junior συνολικά προσφέρει ένα ευχάριστο και ικανό οδηγικό προφίλ, έχοντας ισορροπημένα χαρακτηριστικά. Το ιταλικό SUVάκι χαρακτηρίζεται από το ανάλαφρο πάτημα στο δρόμο και την σιγουριά που βγάζει στις απότομες αλλαγές πορείας, με το μπροστινό μέρος να σε κερδίζει χάρη στην ακρίβειά του. Έχει δυναμισμό, όχι όμως ανάλογο με αυτό έχουμε συνηθίσει από άλλα μοντέλα της Alfa, καθώς το τιμόνι έχει λίγο πιο ανάλαφρη αίσθηση. Βέβαια αυτό στην πόλη έχει και τα θετικά του, ειδικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο.
Η ανάρτηση από την πλευρά της επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της στρογγυλεύοντας τις όποιες ανωμαλίες και μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσουν οι επιβάτες μικρές αναταράξεις.
Η ανάρτηση από την πλευρά της επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της στρογγυλεύοντας τις όποιες ανωμαλίες και μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσουν οι επιβάτες μικρές αναταράξεις. Βέβαια το μοντέλο της δοκιμής μας είχε και 18άρα ζάντα με 55άρι προφίλ ελαστικού, συνεπώς μια άλλη μικρότερη διάσταση, θα ήταν ακόμα πιο αποτελεσματική στις κακοτοπιές του δρόμου.
Τέλος, πολύ καλή αίσθηση πήραμε από τα φρένα της Junior που την ακινητοποίησαν από τα 100 χλμ. στα 36,6 μ., αναμφίβολα μία πάρα πολύ καλή επίδοση.