Η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση από το υβριδικό σύστημα των 48 V φαίνεται στην αστική χρήση, η οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, είναι γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ. σε αστικές συνθήκες.
Ο κινητήρας της Junior είναι γνώριμος από άλλες κατασκευές του γκρουπ που έχουμε δοκιμάσει ως σήμερα. Ο 1.200άρης PureTech είναι ο βασικός υπεύθυνος, ωστόσο παίρνει βοήθεια από ένα ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Η ενέργεια για το σύστημα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις και συνδυαστικά το υβριδικό σύνολο αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Λόγω της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης, τη δυνατότητα να πηγαίνει έστω για κάποιες εκατοντάδες μέτρα μόνο με ρεύμα (σε ταχύτητες κάτω από 30 χλμ./ώρα) και στο παρκάρισμα, είδαμε μειωμένες τιμές κατανάλωσης στην αστική χρήση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, «καίει» γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ. σε αστικές συνθήκες, ενώ η μέση πραγματική κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7,3 λτ./100 χλμ.. Στα έξτρα θετικά και η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, λόγω των αισθητά μειωμένων ρύπων (109 γρ. CO2/χλμ.).
Η Alfa Romeo Junior συνδυάζει καλά το αυτόματο κιβώτιο με τα 136 άλογα ισχύος, έχοντας ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα (4,6 δλ.) και 80-120 (5,7 δλ.), νούμερα τα οποία ανήκουν στα καλά της κατηγορίας.
Ως προς τις επιδόσεις, η Alfa Romeo Junior συνδυάζει καλά το αυτόματο κιβώτιο με τα 136 άλογα ισχύος, έχοντας ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα (4,6 δλ.) και 80-120 (5,7 δλ.), νούμερα τα οποία ανήκουν στα καλά της κατηγορίας. Σε κάθε περίπτωση πάντως ο οδηγός διαθέτει τρία mode οδήγησης, τονίζοντας την οικονομία ή τις επιδόσεις αντίστοιχα.
Σε συνδυασμό μάλιστα με τον πολιτισμένο χαρακτήρα του συνόλου και την γεμάτη λειτουργία του από χαμηλά, συνολικά η Junior θα πάρει πολύ καλό βαθμό σε αυτόν τον τομέα.