Η υλοποίηση της καμπίνας έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση με το ταμπλό, το κάθισμα και την κεντρική κονσόλα να φέρνουν τον οδηγό στο κέντρο των εξελίξεων
Στο εσωτερικό της Junior τώρα, η υλοποίηση έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση με το ταμπλό, το κάθισμα και την κεντρική κονσόλα να φέρνουν τον οδηγό στο κέντρο των εξελίξεων και σε σωστή απόσταση από τα χειριστήρια και το τιμόνι. Η οθόνη του infotainment (10,25 ίντσες) είναι αισθητά στραμμένη προς τον οδηγό, έχει καλά γραφικά και γρήγορη απόκριση στην αφή, ενώ ο χρήστης μπορεί να διαμορφώσει την αρχική οθόνη κατά το δοκούν με τα αντίστοιχα widgets. Δυνατότητα διαμόρφωσης έχει και ο πίνακας οργάνων (10,1 ίντσες), ο οποίος έχει όμορφα γραφικά και στεγάζεται στο παραδοσιακό cockpit της Alfa με τους δύο κύκλους για πιο αγωνιστική αισθητική.
Οι γραμμές του ταμπλό είναι «καθαρές» ενσωματώνοντας στο κέντρο λεπτούς οριζόντιους αεραγωγούς και στις δύο άκρες του -την αγαπημένη μου λεπτομέρεια- δύο στρογγυλούς αεραγωγούς , όπου στο κέντρο τους δεσπόζει o όφις του εμβλήματος, οι οποίοι παράλληλα αποτελούν ενδιάμεσους κρίκους ανάμεσα στο πάνω και το κάτω μέρος του ταμπλό. To τελευταίο έχει στιβαρή κατασκευή, αποτελούμενο από καλής ποιότητάς σκληρά πλαστικά με ενθέσεις από ακριβά υλικά στο πάνω μέρος του, όχι όμως και αντίστοιχης ποιότητας υλικά στα πιο χαμηλά και κρυφά σημεία.