ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Οδηγοκεντρική προσέγγιση με σπορτίφ λεπτομέρειες

 Σχολιάστε 
22.976 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2024)
Η υλοποίηση της καμπίνας έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση με το ταμπλό, το κάθισμα και την κεντρική κονσόλα να φέρνουν τον οδηγό στο κέντρο των εξελίξεων
2 Φωτογραφίες »

Η υλοποίηση της καμπίνας έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση με το ταμπλό, το κάθισμα και την κεντρική κονσόλα να φέρνουν τον οδηγό στο κέντρο των εξελίξεων

Στο εσωτερικό της Junior τώρα, η υλοποίηση έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση με το ταμπλό, το κάθισμα και την κεντρική κονσόλα να φέρνουν τον οδηγό στο κέντρο των εξελίξεων και σε σωστή απόσταση από τα χειριστήρια και το τιμόνι. Η οθόνη του infotainment (10,25 ίντσες) είναι αισθητά στραμμένη προς τον οδηγό, έχει καλά γραφικά και γρήγορη απόκριση στην αφή, ενώ ο χρήστης μπορεί να διαμορφώσει την αρχική οθόνη κατά το δοκούν με τα αντίστοιχα widgets. Δυνατότητα διαμόρφωσης έχει και ο πίνακας οργάνων (10,1 ίντσες), ο οποίος έχει όμορφα γραφικά και στεγάζεται στο παραδοσιακό cockpit της Alfa με τους δύο κύκλους για πιο αγωνιστική αισθητική.


Αγαπημένη μου λεπτομέρεια, το φίδι από το λογότυπο της μάρκας, που εδράζει στο κέντρο των στρογγυλών αεραγωγών
2 Φωτογραφίες »

Αγαπημένη μου λεπτομέρεια, το φίδι από το λογότυπο της μάρκας, που εδράζει στο κέντρο των στρογγυλών αεραγωγών


Οι γραμμές του ταμπλό είναι «καθαρές» ενσωματώνοντας στο κέντρο λεπτούς οριζόντιους αεραγωγούς και στις δύο άκρες του -την αγαπημένη μου λεπτομέρεια- δύο στρογγυλούς αεραγωγούς , όπου στο κέντρο τους δεσπόζει o όφις του εμβλήματος, οι οποίοι παράλληλα αποτελούν ενδιάμεσους κρίκους ανάμεσα στο πάνω και το κάτω μέρος του ταμπλό. To τελευταίο έχει στιβαρή κατασκευή, αποτελούμενο από καλής ποιότητάς σκληρά πλαστικά με ενθέσεις από ακριβά υλικά στο πάνω μέρος του, όχι όμως και αντίστοιχης ποιότητας υλικά στα πιο χαμηλά και κρυφά σημεία.

Σελίδα 1Δοκιμή: Alfa Romeo Junior, υβριδική, compact και… κούκλα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Είναι το πιο όμορφο B-SUV, γοητευτικό και δυναμικό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρική προσέγγιση με σπορτίφ λεπτομέρειες
Σελίδα 4Χώροι: 'Aνετο για τέσσερις επιβάτες
Σελίδα 5Κινητήρας: Ζωντανό σύνολο με χαμηλή κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 6Οδική συμπεριφορά: Ζυγισμένο ανάμεσα στην άνεση, το δυναμισμό και την ευκολία χρήσης
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Mercedes
PEUGEOT