3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα τη νέα Alfa Romeo Stelvio στην έκδοση με τον turbo diesel κινητήρα 2,2 λτ. με απόδοση 210 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο το πρώτο SUV της ιταλικής φίρμας;
Δοκιμή: Νέα Alfa Romeo Stelvio με 210 PS
72.405 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2017)
Δείτε τώρα την ντίζελ έκδοση της Alfa Romeo Stelvio, με 210 άλογα και ξεκάθαρα premium χαρακτήρα, που της έδωσαν εύκολα την υποψηφιότητα για το Best Car 2018.
Σταθερή, άνετη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η Stelvio θα ευχαριστήσει τους επιβάτες της και σε μεγάλες αποστάσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new
- Το πρώτο SUV της Alfa Romeo
- Mε diesel κινητήρα 2,2 λτ., 210 ίππων
- Καίει 7,6 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 54.000 ευρώ
Είναι χρόνια τώρα που η Alfa Romeo «ορέγεται» ένα αυθεντικό SUV/crossover αυτοκίνητο, «μένοντας» ωστόσο πάντα στο στάδιο του πρωτότυπου. Έχοντας ως βάση την νέα Giulia και χωρίς να περάσει πολύ καιρός από την παρουσίασή της, η Alfa Romeo μπαίνει με την Stelvio και σε αυτή την κατηγορία, για να μας αποδείξει ότι επέστρεψε ολοκληρωτικά στις παραδοσιακές της αξίες κάτι που εκφράζεται ακόμα και από ένα κατά τα άλλα crossover αυτοκίνητο. Η Stelvio «δανείζεται» το όνομά της από την διάσημη στριφτερή διαδρομή των ¶λπεων, γεγονός που αρχικά μπορεί να ξενίσει μιας και μιλάμε για crossover αυτοκίνητο, όμως οδηγώντας την συμπεραίνεις ότι μπορεί ένα crossover να προσφέρει και οδηγική απόλαυση. Και αν οι θερμόαιμοι «Alfisti» είχαν να θυμούνται αυτοκίνητα από το -μακρινό πια- παρελθόν, τώρα με την Giulia και την Stelvio η Alfa Romeo είναι σε θέση να διευρύνει το fan club της. Κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και μελλοντικά, αφού το πλάνο της εταιρείας είναι απόλυτα ικανό για κάτι τέτοιο, αν αναλογιστούμε ότι περιλαμβάνει 9 προτάσεις και σημαντικά νέα μοντέλα (όπως η Giulietta και η Alfetta) μέχρι το 2021.
Εμφάνιση: Μια υπερυψωμένη και εξίσου εντυπωσιακή… Giulia
Με πολύ από Giulia και στην εμφάνιση, η Stelvio καθίσταται ιδιαίτερα επιβλητική προβάλλοντας άμεσα τον σπορ αλλά και premium χαρακτήρα της. Το ογκώδες αμάξωμά της (μήκος 4.687 χλστ., πλάτος 1.903 χλστ. και ύψος 1.671 χλστ.) χαρακτηρίζεται από τις όμορφες καμπύλες επιφάνειές του στο σύνολό της, με την δυναμική της να πηγάζει από τα όμορφα αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός, τον μεγάλο θυρεό της φίρμας που εκτείνεται μέχρι και χαμηλά στον προφυλακτήρα, και τους ώμους του αμαξώματος στα πλαϊνά του.
Συγγνωμη βρε Aytotriti,δουλευομαστε?Εχετε την τιμη στα αρνητικα,ενω ειναι η καλυτερη τιμη σε σχεση με ολοκληρο τον αναταγωνισμο?Πως γινεται αυτο....Και ειδικα απο την στιγμη που ειναι το πιο ολοκληρωμενο SUV που κυκλοφορει,καρμπον αξονα δεν εχει κανενας ,47 κιλα ροπη ο ανταγωνισμος δεν εχει,και ειναι ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ SUV σε σχεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο και δεν γινεται κατανοητο για πιο λογο αναφερετε οτι ειναι βαρυτερο απ την Giulia,αφου ως SUV ειναι αυτονοητο οτι ειναι βαρυτερο απο ενα sedan οπως η Giulia.....Αλλωστε ολα τα SUV του ανταγωνισμου ειναι βαρυτερα απ τα sedan τους.Κανω καπου λαθος.Το συγκρινετε το βαρος της Stelvio με αυτο της Giulia μονο και μονο για να γραψε αρνητικο χαρακτηρισμό ''βαρυτερο'' προκαλει κακη εντυπωση γι αυτον που γραφει το αρθρο.Ξαναλεω οτι δεν γινεται να συγκρινουμε το βαρος οχιματος τα οποια ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες.
Απλά κουκλι!!ή αλλιώς..πολύ πιο απλά..ALFA ROMEO
@Προβληματισμένος Φιλε μου ο λογος που θα πουλησει περισσοτερο το Q5 και το καθε Γερμανικο,ειναι λογω της πλυσης εγκεγαλου που εχει υποστει ο κοσμος για μια δηθεν Γερμανικη ανωτεροτητα.Αν κανεις ενα test drive στην Stelvio θα διαπιστωσεις ποσο ανωτερη ειναι,και εχοντας αποκτηση προσωπικη αποψη ,τοτε θα ειναι αδυνατον να πεταξεις τα χρηματα σου αγοραζοντας Γερμανικο.
Ρε παιδιά γιατί ντε και καλά μια ζωή πρέπει να απαξιωνουμε τις άλλες μάρκες;;εάν έχουμε άλφα τότε τα Γερμανικά είναι υπερεκτιμημενα λόγω της πλυσης εγκεφαλου...εάν έχουμε γερμανικό τότε τα ιαπωνικά είναι πλαστικοι κουβαδες και τα ιταλικά όμορφα μεν αλλά αναξιοπιστα δε..ημαρτον...όταν πχ μιλάμε για Audi και alfa romeo μιλάμε για εξίσου ιστορικές και ποιοτικές μάρκες με την καθεμιά να έχει τα πλεονεκτήματά της έναντι της άλλης..πχ η alfa έχει το διαχρονικό design και την ιδιαίτερη οδηγικη συμπεριφορά και η Audi την εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με τα κορυφαία υλικά όλων...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η alfa δεν έχει ποιότητα ή η Audi δεν κατασκευάζει όμορφα αυτοκίνητα...κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε τη διαρκή απαξίωση όλων των άλλων εκτός αυτού που έχουμε..το μοναδικό που καταφέρνουμε είναι να δείχνουμε εμπαθεις..εγώ πχ πριν την αγορά αυτοκινήτου ήμουν ανάμεσα σε a3 και giulietta..ζυγισα τα θέλω μου τα έβαλα σε σειρά προτεραιότητας (εβαλα πρωτα εμφανιση και οδηγικη συμπεριφορα) και κατέληξα στην alfa λόγω και διαχρονικου έρωτα με το συγκεκριμένο μοντέλο..επιλογή του καθενός είναι το τι προτιμάει..δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει πάντα να κατακρινεται η οποια επιλογή του..
Δυνατο εξαιρετικα ομορφο και ποιοτικο δημιουργημα αυτο των ιταλων και τιμη που στην ελλαδα ακουγεται σχεδον σαν καμπανα στα αυτια μας ομως ειναι απολυτα ανταγωνιστικη απεναντι στους υπολοιπους ανταγωνιστες της. Ενα μεγαλο βημα και μια αριστη επιλογη φτανει να εχει χρηματα ο λογαριασμος σου με πολλα μηδενικα για να την φερεις κοντα στην αγκαλια σου!
Η Stelvio στην καλύτερη περίπτωση θα πουλήσει 25.000 τεμάχια σε ένα χρόνο. Αντίστοιχα, το αισθητα πιο ακριβό Q5 θα ξεπεράσει τις 300.000 πωλήσεις σε ένα έτος. Γιατί;;;;;;