- Ακόμα πιο Alfa και με τα «σωστά» γκάζια!
- «Έξυπνο» turbo που αλλάζει γεωμετρία ανάλογα με τις απαιτήσεις.
- Με 160 άλογα και πάντα με δυνατότητα να «τσουλάει» με ρεύμα.
- Καίει σχεδόν το ίδιο με τη Τonale των 130 ίππων, παρότι πιο γρήγορη.
Δε χρειάζεται να είσαι οπαδός της Alfa Romeo για να παραδεχθείς πως η θρυλική φίρμα έχει στο DNA της ξεχωριστά στοιχεία, όπως το στυλ, η τεχνολογία, η οδηγική απόλαυση. Η Tonale, σχεδιασμένη από τα χέρια του «δικού μας» Αλέξανδρου Λιώκη, ήρθε για να φέρει πρώτη φορά την αύρα της ιταλικής φίρμας στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Η δοκιμή της «μικρής» Tonale με τα 130 άλογα δεν άφησε πολλά περιθώρια για αμφισβητήσεις, εκτός ίσως από τη χλιαρή απόδοση του υβριδικού συστήματος και τις ανάλογες επιδόσεις. Η απάντηση της Alfa Romeo είναι η έκδοση με τα 160 άλογα, η οποία έρχεται με μόλις 1.000 ευρώ επιπλέον στο αρχικό κόστος απόκτησης.
Δηλαδή, πόσο έχει;
Πιο συγκεκριμένα, από 39.500 ευρώ ξεκινά το κόστος της «μικρής» Tonale με τα 130 άλογα, ενώ από 40.500 ευρώ ξεκινά αυτό της Tonale με τους 160 ίππους. Αμφότερες στην εξοπλιστική έκδοση Sprint, αλλά και με όφελος 2.000 ευρώ, όπως ορίζεται στον τρέχοντα τιμοκατάλογο.
Καμία διαφορά στο εσωτερικό της Alfa Romeo Tonale με τα 160 άλογα, όπου εκτός από την εξαιρετική ποιότητα, υπάρχει μια ξεκάθαρα σπορ προσέγγιση αφιερωμένη στην ιστορία της μάρκας στους αγώνες.