- Μικρό, premium SUV που του μιλάς σε 40 διαφορετικές γλώσσες
- Update σε τεχνολογία & σχεδίαση για το DS 3
- Με 130 άλογα & στάνταρ αυτόματο κιβώτιο
- Είναι ψηλό (170 χλστ. από το έδαφος) και δε λέγεται πλέον Crossback
DS 3: Ακόμα πιο ξεχωριστό το μικρό premium SUV της DS
Το DS 3 συνεχίζει την εμπορική καριέρα του πρώτου γαλλικού premium μικρού SUV που αρχικά μας συστήθηκε ως DS3 Crossback. Το ανανεωμένο DS 3ήρθε σκέτο, χωρίς το Crossback, αλλά συνεχίζει να «κάθεται» ψηλά τόσο σε εμφάνιση (στα 170 χλστ. από το έδαφος), όσο και σε τιμή η οποία ακολουθώντας την τάση της εποχής έχει γίνει ακόμα πιο... premium.
Ακόμα και η βασική έκδοση βενζίνης των 100 ίππων στην έκδοση Bastille ξεκινά από τα 29.900 ευρώ (χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ αυτή της δοκιμής μας, με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα των 130 ίππων και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων κοστίζει από 35.000 ευρώ (δες εδώ τις τιμές του DS 3).
Το νέο infotainment αναγνωρίζει 40 γλώσσες και συνδυάζεται με στάνταρ οθόνη αφής 10,3 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Με στοχευμένες επεμβάσεις, οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας κατάφεραν να κάνουν το ήδη avant garde DS 3 ακόμα πιο ξεχωριστό. Έτσι απέκτησε μεγαλύτερη μάσκα μπροστά τονίζοντας το πιο επιθετικό look που δίνουν οι ανασχεδιασμένοι κάθετοι στάνταρ LED προβολείς, ενώ τα νέας σχεδίασης φώτα ολοκληρώνουν την αλλαγή στο μπροστινό μέρος, που είναι και η πιο «χτυπητή».
Και στην καμπίνα επιβατών όμως έχουν γίνει αλλαγές, που πλέον πείθει αμέσως για τον premium προσανατολισμό του. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής των 10,3 ιντσών του νέου infotainment DS IRIS. Μάλιστα το νέο infotainment μπορεί πλέον να αναγνωρίσει 40 γλώσσες, δεχόμενο φωνητικές εντολές. Η νέα οθόνη συνδυάζεται με διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και στάνταρ head-up display, ενώ διαθέσιμη είναι και η εφαρμογή MyDS για λειτουργίες τηλεχειρισμού.
Ο διάκοσμος εξακολουθεί να ακολουθεί το μοτίβο με τους πολλούς ρόμβους σε πλήκτρα συντομεύσεων, αεραγωγούς και φυσικούς διακόπτες (χρειάζεται αρκετή εξοικείωση εργονομικά), ενώ νέο είναι και το τιμόνι που ακολουθεί διαφορετική κατεύθυνση για τα ενσωματωμένα χειριστήρια.
Τέλος από πλευράς χώρων, αυτοί κρίνονται ικανοποιητικοί ικανοποιούν για 4 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 350 λίτρα, που θα τον θέλαμε μεγαλύτερο είναι η αλήθεια, όπως καλοδεχούμενό θα ήταν και ένα φαρδύτερο πίσω κάθισμα.