ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό ή ηλεκτρικό Fiat 600 στα ίδια λεφτά;

(10/3/2025)
Υβριδικό ή ηλεκτρικό Fiat 600 στα ίδια λεφτά;
10 Φωτογραφίες »

Πιο σβέλτο και οικονομικό το 600e από το υβριδικό.
Μισό μέτρο καλύτερο στο φρενάρισμα το ηλεκτρικό.
Χωράει μια σχολική τσάντα παραπάνω το πορτ-μπαγκάζ του 600 Hybrid.
Σχεδόν 100 ευρώ φθηνότερο και με καλύτερο εξοπλισμό το ηλεκτρικό.

autotriti team

Fiat 600 σε υβριδικό ή ηλεκτρικό;

Το Fiat 600 είναι το σημαντικότερο μοντέλο στην γκάμα της Fiat αυτήν την χρονική στιγμή βάζοντάς την με αξιώσεις στην κατηγορία των B-SUV με ένα στιλάτο και πρακτικό αυτοκίνητο το οποίο διατίθεται τόσο σε ήπια υβριδικές εκδόσεις όσο και ηλεκτρικές. Εμείς συγκρίνουμε τις βασικές εκδόσεις τους σε κάθε επιλογή κινητήρα, με το υβριδικό των 100 ίππων και το ηλεκτρικό των 156 ίππων να έχουν «προκλητικά» ίδια τιμή (24 χιλιάδες ευρώ).

Το Fiat 600e είναι πιο γρήγορο και σου εξοικονομεί 8,6 ευρώ σε κάθε 100χλμ.

Ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας του Fiat 600e με τους 156 ίππους έχει πιο εύκολο έργο από το ελαφρύτερο υβριδικό με τους 100 ίππους, όταν στην εξίσωση βάζεις την παράμετρο «κιλά ανά ίππο» όπου στο βενζινοκίνητο είναι 12,8 kg/PS ενώ στο ηλεκτρικό το νούμερο είναι καλύτερο (10,2 kg/PS).

Αυτή η διαφορά αποτυπώνεται και στις επιδόσεις αφού το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. στο Fiat 600e και στα 11,4 δλ. στο 600 Hybrid, την ώρα που οι ρεπρίζ είναι σχεδόν κατά 2 δλ. καλύτερες και πάλι στο ηλεκτρικό μοντέλο.

Έπειτα, ενώ το υβριδικό 600 (δες εδώ τη δοκιμή του) χαρακτηρίζεται από τον οικονομικό του χαρακτήρα με τη μέση κατανάλωση βενζίνης να διαμορφώνεται στα 6,3 λτ./100 χλμ., η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 600e με την μπαταρία των 54kWh και με μέση κατανάλωση στις 16 kWh/100 χλμ. δεν αφήνει κανένα περιθώριο με το όφελος στην τσέπη που προσφέρει. Συγκεκριμένα, για κάθε 100 χλμ. το υβριδικό Fiat 600 χρειάζεται 11,23 ευρώ, όταν το ηλεκτρικό Fiat 600e χρειάζεται μόλις 2,6 ευρώ για την ίδια απόσταση.

Φρενάρει πιο γρήγορα και ακούγεται λιγότερο το ηλεκτρικό Fiat 600e

Με το οδηγικό προφίλ των δύο αυτοκινήτων να διαμορφώνεται από την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και να χαρακτηρίζεται άνετη, οι μοναδικές διαφορές που προκύπτουν  περιορίζονται σε δύο τομείς. Αρχικά σε αυτόν του φρεναρίσματος, με το ηλεκτρικό Fiat 600e (δες εδώ τη δοκιμή του) να σταματάει από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,1 μ., μισό μέτρο πιο κοντά από το υβριδικό Fiat 600 (36,6 μ.). Διαφορά υπέρ του ηλεκτρικού Fiat 600e υπάρχει και στο κομμάτι του θορύβου, όντας πιο ήσυχο σε όλες τις ταχύτητες (65,8 db και 67,6 db στα 100 και 120 χλμ./ώρα για το Fiat 600e και 67,5  db και 70,2 db αντίστοιχα το Fiat 600 Hybrid), κάτι που συνολικά του προσθέτει επιπλέον πόντους αναφορικά με τα επίπεδα παρεχόμενης άνεσης.

Χωράει μια σχολική τσάντα παραπάνω το πορτ-μπαγκάζ του 600 Hybrid

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
Autotriti.gr