ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
145.811 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Dacia Duster 1,5 Blue dCi 115 PS 4x4
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/8
Τροφοδοσία turbodiesel commonrail
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 114/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.415
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,0
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,0/10,7
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 12,6/15,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 175
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή 5,3
Μέση δοκιμής 6,7
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 139-147
*εργοστασιακές τιμές
 
Εξοπλισμός - τιμή Dacia Duster 1,5 Blue dCi 115 PS 4x4
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος Ο
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */Ο
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */Ο
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *
Ηχοσύστημα/Οθόνη */Ο
Cruise control Ο
Ζάντες αλουμινίου Ο
Προβολείς ομίχλης Ο
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Essential
Τιμή από (ευρώ) 26.210
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
 
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Dacia Duster 1,5 Blue dCi 115 PS 4x4
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Ταμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,7
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.563/1.580
Στροφές τιμονιού 3,1
Κύκλος στροφής (μ.) 10,8
Θόρυβος με 4η/5η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 69,2/71,2
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/60 R17
 
Διαστάσεις (χλστ.) Dacia Duster 4x4
Κεφάλι οδηγού 55
Κεφάλι πίσω 28
Πλάτος εμπρός 1.395
Πλάτος πίσω 1.338
Πόδια πίσω 126
Χώρος αποσκευών (λτ.) 414
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.341x1.804x1.682
Μεταξόνιο 2.676
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Ξαναβλέπουμε το Dacia Duster 4X4 diesel, τώρα που ακρίβυνε 10 χιλιάδες
Σελίδα 2Σχεδίαση: Νέα και πιο νεανική εμφάνιση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Λιτή σχεδίαση με σκληρά πλαστικά
Σελίδα 4Κινητήρας: Τραβάει καλά, όμως καίει 7,5 λτ. στην πόλη
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δεν φοβάται να λερωθεί στο χώμα, άνετο στην άσφαλτο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Mototriti.gr