Ο γνώριμος 1.500άρης diesel κινητήρας του Duster «αρπάζει» από χαμηλά και έχει ελαστικότητα. Στην πόλη η κατανάλωση είναι αυξημένη στα 7,5 λτ./100 χλμ..
To Dacia Duster εφοδιάζεται με τον 1.500άρη κινητήρα της Renault ο οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR) για τον περιορισμό των ρύπων, ενώ αποδίδει 115 ίππους με 260 Nm ροπής. Αυτό το μοτέρ είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το μοντέλο, ενώ σε κερδίζει με την αμεσότητα και το τράβηγμά του από χαμηλά κάτι που οφείλεται και στην πολύ σφιχτή διάταξη του 6τάχυτου κιβωτίου, με την 1η σχέση να είναι ιδιαίτερα κοντή εξυπηρετώντας σε δύσβατα εκτός δρόμου σημεία (πρακτικά στην πόλη ξεκινάς με 2α) και την 6η να είναι πιο «απλωμένη» ώστε να κινείται άνετα σε ανοιχτό δρόμο και να περιορίζει την κατανάλωση σε ένα ταξίδι (4,2 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση στο ταξίδι).
Επιπλέον διατηρεί ένα πολιτισμένο χαρακτήρα, χωρίς να κροταλίζει ιδιαίτερα, παρόλο που στην καμπίνα θα περάσει θόρυβος. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του (12 δλ. για το 0-100 χλμ.), ενώ η μέση πραγματική κατανάλωση καυσίμου είναι στα 6,7 λτ./100 χλμ.. Βέβαια, μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι 7,5 λτ., που σημαίνει ότι σε σχέση με ένα σύγχρονο mild ή full hybrid μοτέρ καίει περισσότερο, άρα χάνει άτυπα σε ετήσιο κόστος.