ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Focus με 125 άλογα, ηλεκτρικό Boost & οθονάρα 13,2 ιντσών

 Σχολιάστε 
64.258 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2024)
Δοκιμή: Focus με 125 άλογα, ηλεκτρικό Boost & οθονάρα 13,2 ιντσών
3 Φωτογραφίες »

- Χάρη στην «αβάντα» του ηλεκτρομοτέρ προσπερνάει πιο γρήγορα
- Στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη της κατηγορίας
- Με σπορ ανάρτηση για top οδική συμπεριφορά
- 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και δεν πληρώνει τέλη

Χάρη στην «αβάντα» του ηλεκτρομοτέρ προσπερνάει έως και 1,2 δλ. γρηγορότερα

Το Focus της δοκιμής κινείται από 1.000 turbo Εcoboost κινητήρα 125 ίππων, που πλέον συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και μια μικρή μπαταρία. Από αυτή τη μπαταρία παίρνει ενέργεια ένας ηλεκτροκινητήρας 16 ίππων και 50 Nm ροπής, που βοηθά τον θερμικό κινητήρα με την παροχή πρόσθετης ροπής για καλύτερο τράβηγμα χαμηλά και καλύτερες επιταχύνσεις. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως πλέον το Focus κάνει το 60-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. (8,0 δλ. πριν), ενώ η υπεροχή του ανανεωμένου μοντέλου φτάνει έως και το 1,2 δλ. στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα με 6η σχέση.
 

Στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη της κατηγορίας

Το νέο σύστημα infotainment SYNC4 υποστηρίζεται από μια οθονάρα 13,2 ιντσών, που είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας. Η νέα οθόνη αφής περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός που στο παρελθόν ενεργοποιούνταν με φυσικά κουμπιά, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο απέριττης και μινιμαλιστικής κεντρικής κονσόλας.
 


Όπως σε όλη τη γκάμα του ανανεωμένου Focus, έτσι και εδώ, οι εξωτερικές αλλαγές είναι διακριτικές και εντοπίζονται κυρίως στο ρύγχος και στα LED φώτα.
3 Φωτογραφίες »

Όπως σε όλη τη γκάμα του ανανεωμένου Focus, έτσι και εδώ, οι εξωτερικές αλλαγές είναι διακριτικές και εντοπίζονται κυρίως στο ρύγχος και στα LED φώτα.

Με σπορ ανάρτηση για top οδική συμπεριφορά

Το Ford Focus με τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα και τα 125 άλογα είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση ST-Line, η οποία εκτός από τα σπορτίφ στοιχεία εμφάνισης και διακόσμου διαθέτει στάνταρ και τη σπορ ανάρτηση. Έτσι τονίζονται τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά του Ford Focus, που είναι το πιο fun to drive μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας οικογενειακών.
 

8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και δεν πληρώνει τέλη

Το φρεσκαρισμένο 5θυρο Ford Focus προσφέρεται από 24.499 ευρώ στην έκδοση Titanium, ενώ στην έκδοση ST-Line της δοκιμής κοστίζει 25.929 ευρώ με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη Ecoboost των 125 ίππων. Για αυτόματο κιβώτιο θα πρέπει να επιλέξει κανείς το ισχυρότερο ήπια υβριδικό Ecoboost των 155 ίππων, στην εξοπλιστική έκδοση ST-Line X (30.879 ευρώ με κιβώτιο Powershift), ενώ είναι από τα λίγα μοντέλα της αγοράς που είναι διαθέσιμο και με κινητήρα πετρελαίου, 15 ίππων και αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο, με κόστος από 26.827 ευρώ. Ανεξαρτήτως έκδοσης το Ford Focus προσφέρεται με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση που είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια της αγοράς, ενώ το μοντέλο της δοκιμής δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του ανανεωμένου Ford Focus με τον ήπια υβριδικό 1,0 Ecoboost των 125 ίππων

Σελίδα 2Εξηλεκτρισμένο Focus με 125 άλογα και fun to drive
Σελίδα 3Κινητήρας: «Τραβάει» καλύτερα, χωρίς να καταναλώνει περισσότερο
Σελίδα 4Στο δρόµο: Η χαρά του οδηγού
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
fiat
CONTI VS NEXEN