Ο 1,0 Ecoboost κινητήρας-θαύμα της Ford με τα 125 άλογα εμφανίζεται ακόμα πιο ζωηρός κάτι που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις. Tο φρεσκαρισμένο ήπια υβριδικό Focus των 125 ίππων προσπερνά από 0,2 έως 1,2 δλ. πιο γρήγορα σε σχέση με πριν.
To ήπια υβριδικό σύνολο του Focus συνδυάζει τον 3κύλινδρο turbo, 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα με έναν εναλλάκτη/γεννήτρια με την ονομασία «BISG», που ενισχύει τον κινητήρα με επιπλέον 50 Nm ροπής και αναλαμβάνει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος, φορτίζοντας τη μπαταρία ιόντων λιθίου, τάσης 48V και χωρητικότητας 0,48 kWh. Πλέον το σύνολο των 125 ίππων και των 170 Nm στις 1.400-4.500 σ.α.λ. τραβάει ακόμα καλύτερα με το boost από το ηλεκτρικό μοτεράκι να γίνεται αντιληπτό κυρίως στις χαμηλές στροφές. Έτσι ο κινητήρας-θαύμα της Ford εμφανίζεται ακόμα πιο ζωηρός σε σχέση με πριν κάτι που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις. Το 0-100 παρέμεινε στα 10,3 δλ., αλλά σε όλες τις εν κινήσει επιταχύνσεις το φρεσκαρισμένο ήπια υβριδικό Focus είναι ταχύτερο από 0,2 έως 1,2 δλ. σε σύγκριση με την παλιά έκδοση των 125 ίππων χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα (60-100 με 4η/5η σε 7,6/9,8 δλ. από 8,0/10,6 δλ., ενώ 80-120 με 5η/6η σε 11,5/14,0 δλ. από 11,7/15,2 δλ.). Συγκριτικά, στην έκδοση των 155 ίππων το 60-100 με 4η/5η γίνεται σε 6,2/8,9 δλ. και το 80-120 με 5η6η σε 8,8/12,3 δλ..
Επιπλέον, ο κινητήρας απαλλαγμένος από ορισμένα «βάρη» καταφέρνει να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου γύρω από τα 7,0 λτ./100 χλμ.. Από εκεί και πέρα ανάλογα το οδηγικό mode που θα επιλέξεις, ανάμεσα στα Sport, και Eco μπορείς να τονίσεις είτε τις επιδόσεις, είτε την οικονομία αντίστοιχα, με την τελευταία να μπορεί να πέσει με ευκολία και κάτω από τα 6,5 λτ./100 χλμ.. Να σημειωθεί πως με εκπομπές CO2 στα 119 γρ./χλμ., το Focus της δοκιμής δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη πρόσβαση στον πράσινο δακτύλιο.