Στο δρόμο & η ελκτική του ικανότητα

 Σχολιάστε 
43.721 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2024)
Εντυπωσιακά τα επίπεδα άνεσης στο ανανεωμένο FHEV Ford Kuga, με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να διαχειρίζεται με εξαιρετική αποτελεσματικότητα όσες ανωμαλίες κι αν συναντήσει.
3 Φωτογραφίες »

Εντυπωσιακά τα επίπεδα άνεσης στο ανανεωμένο FHEV Ford Kuga, με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να διαχειρίζεται με εξαιρετική αποτελεσματικότητα όσες ανωμαλίες κι αν συναντήσει.

Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο & αγχολυτικό


Το ανανεωμένο FHEV Ford Kuga μπορεί να σύρει φορτίο με βάρος έως και 1.600 κιλά, αξιοποιώντας τα πολλά άλογα, το εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT) και τις έξυπνες λειτουργίες ρυμούλκησης (Trailer BLIS, Trailer Connection Checklist και Trailer Tow Navigation).
3 Φωτογραφίες »

Το ανανεωμένο FHEV Ford Kuga μπορεί να σύρει φορτίο με βάρος έως και 1.600 κιλά, αξιοποιώντας τα πολλά άλογα, το εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT) και τις έξυπνες λειτουργίες ρυμούλκησης (Trailer BLIS, Trailer Connection Checklist και Trailer Tow Navigation).

Η παρουσία ενός καινούργιου κινητήριου συνόλου στο ανανεωμένο Ford Kuga δεν φέρνει ουσιαστικές αλλαγές ως προς την οδική του συμπεριφορά. Το κλασικό, πληροφοριακό και όσο βαρύ πρέπει τιμόνι των Ford παραμένει και στο ανανεωμένο FHEV Kuga, μεταδίδοντας άμεσα και με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού. Η αλήθεια είναι πως το βάρος του μοντέλου (1.689 κιλά) θέτει συγκεκριμένους περιορισμούς στους ρυθμούς ταχύτητας, παρότι οι γρήγορες ρεπρίζ σε προδιαθέτουν για κάτι παραπάνω
 
Μέσα στην πόλη, τώρα, η υψηλή θέση οδήγησης εξασφαλίζει καλή περιμετρική ορατότητα, με την στάνταρ πανοραμική κάμερα των 360 μοιρών να αντισταθμίζει τις όποιες δυσκολίες από τον μεγάλο κύκλο στροφής (11,4 μ.). Εκείνο, ωστόσο, που μας άρεσε περισσότερο είναι το επίπεδο άνεσης του ανανεωμένου Ford Kuga. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δεν αντιμετωπίζει το παραμικρό πρόβλημα, σε κάθε λακκούβα του οδοστρώματος, με οδηγό και επιβάτες να μην ακούν τον παραμικρό θόρυβο. Κι όλα αυτά χωρίς να πεις ότι την ασφάλειας της μεγάλης απόστασης από το έδαφος (16,6 εκ.)
 
Τον άνετο χαρακτήρα του ανανεωμένου FHEV Ford ενισχύει και η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας. Η εύρυθμη λειτουργία του υβριδικού συνόλου χάρη στην έντονη εμπλοκή του αθόρυβου ηλεκτροκινητήρα «εντυπωσίασε» το ντεσιμπελόμετρό μας σε συνθήκες ταξιδιού, ακόμη σε υψηλές ταχύτητες (67,4 dB στα 120 χλμ./ώρα).
 
Τέλος, σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο βλέπουμε 4 αντί για 5 προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Slippery), τα οποία και διαμορφώνουν την απόκριση του κινητήρα, αντίστοιχα και τις επιδόσεις με την κατανάλωση.

Σέρνει τρέιλερ βάρους 1.600 κιλών & έχει όσα συστήματα χρειαστείς

Ένα από τα κύρια οδηγικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Ford Kuga είναι η μεγάλη ελκτική του δυνατότητα, που στην PHEV έκδοση είναι η κορυφαία σε όλο τον υβριδικό ανταγωνισμό (2.100 κιλά). Στην περίπτωση του προσθιοκίνητου υβριδικού μοντέλου, υπάρχει δυνατότητα ρυμούλκησης trailer έως 1.600 κιλά, μαζί με έξυπνες λειτουργίες που βοηθούν τους περιπετειώδεις τύπους που ταξιδεύουν συχνά με παρέα (σκάφος, τροχόσπιτο κ.λπ.).
 
Ενδεικτικά θα αναφερθούμε στο Σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS), το οποίο περιλαμβάνει ειδοποίηση και αυτόματο φρενάρισμα διερχόμενου οχήματος (Cross Traffic) και κάλυψη τρέιλερ. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.

 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Kuga Hybrid με 180 PS | «Καίει» 5 λίτρα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Μοντέρνο, περισσότερο μυώδες & με στάνταρ LED προβολείς
Σελίδα 3Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Το 1o full υβριδικό Kuga έχει μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 5Στο δρόμο & η ελκτική του ικανότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
SEAT SYNENTEYXH
ALFA ROMEO