- Τετρακίνητο με 184 ίππους και 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας
- 7,0 λτ. μέση κατανάλωση και 6,0 στην πόλη
- Το πιο ξεχωριστό premium C-SUV σχεδιαστικά
- Υψηλή ποιότητα στην καμπίνα, πίσω κάθισμα χωρίς μεσαίο τούνελ
Η Lexus έχει βρει τον τρόπο να ξεχωρίζει από τους premium ανταγωνιστές της εδώ και χρόνια και αυτό είναι η υβριδική τεχνολογία που κατέχει εδώ και 25 χρόνια (το τελευταίο μη-υβριδικό μοντέλο που πωλήθηκε στην Ελλάδα ήταν το IS250, στο μακρινό 2009), καθιστώντας την μια «πράσινη» εταιρεία πολύ πριν το επιβάλλουν οι νόμοι της E.E.. Αλλωστε ως το premium brand της Toyota, δεν υπήρχε περίπτωση να μην διαθέτει όλη την υψηλή τεχνογνωσία του ομίλου.
Το Lexus UX κρατάει της τιμές του σταθερές
Το πιο εμπορικό μοντέλο της στην Ελλάδα τα τελευταία 5 χρόνια είναι το Lexus UX, το οποίο δέχθηκε μια τεχνολογική αναβάθμιση για να συνεχίσει την πορεία του στην ελληνική αγορά. Εμείς το δοκιμάζουμε στην τετρακίνητη έκδοσή του, η οποία είναι διαθέσιμη από 41.100 ευρώ, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως συγκριτικά με την προ-διετίας τιμή του, η αύξηση του κόστους είναι 1.500 ευρώ (σ.σ. μικρή αν αναλογιστούμε το τσουνάμι των τελευταίων μηνών). Αναλυτικά, εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Μάλιστα, η Lexus προσφέρει για το UX 6 χρόνια εγγύηση μηχανικών μερών και 11 χρόνια για την υβριδική μπαταρία.
Το Lexus UX σχεδιαστικά κράτησε ίδια εμφάνιση και έτσι εξακολουθεί να ξεχωρίζει ανάμεσα στην πιο συμβατική εικόνα της κλάσης, χάρη στις έντονες ακμές του.