Η επιπλέον ισχύς και η καλύτερη διαχείριση του ηλεκτρικού του συστήματος, συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την ηλεκτρική του φύση χαρίζοντάς του πιο δυναμικές επιδόσεις, μεγαλύτερη αυτονομία και πιο ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα συνολικά.
Με τους 20 επιπλέον ίππους που αποδίδει ο ηλεκτροκινητήρας του Mokka Electric, η εικόνα του μοντέλου έχει αναβαθμιστεί , χαρίζοντάς του έναν πιο αέρινο οδηγικό χαρακτήρα και ζωντάνια που έλειπε. Στην επιλογή Sport του προγράμματος οδήγησης, το Mokka Electric αποκτά έναν πιο ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα στη χρήση και στην πράξη ανεβάζει εύκολα χλμ./ώρα, κάτι που αποτυπώνεται και σε επίπεδο επιδόσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,8 δλ. (1,1 δλ. πιο γρήγορα από το Mokka e των 136 ίππων), ενώ οι ρεπρίζ είναι σημαντικά βελτιωμένες, με το 60-100 χλμ./ώρα να χρειάζεται 4,2 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα 5,7 δλ., δηλαδή 1,1 δλ. και 1,8 δλ. πιο γρήγορα σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση των 136 ίππων.
Το ανανεωμένο Opel Mokka Electric διαθέτει όπως είπαμε νέα μπαταρία, η οποία έχει αυξημένη χωρητικότητα στις 50,8 kWh, στοιχείο που σε συνδυασμό με το βελτιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης που διαθέτει τού εξασφαλίζει σημαντικά καλύτερες τιμές κατανάλωσης και αυτονομίας. Η μέση τιμή κατανάλωσης δεν ξεπερνά τις 16 kWh/100 χλμ. οπότε μιλάμε για περίπου 320 χλμ. πραγματικής αυτονομίας, ενώ μέσα στην πόλη η κατανάλωση πέφτει περισσότερο. Με 13,5 kWh/100 χλμ., το Opel Mokka Electric μπορεί να διανύσει με άνεση σχεδόν 380 χλμ. με μια μόλις φόρτιση (ή και περισσότερα αν κινείστε σε ώρες αιχμής με αυξημένη κίνηση). Η δε φόρτιση διαρκεί κάτι λιγότερο από 6 ώρες σε φορτιστή ισχύος (11 kW), ενώ από ταχυφορτιστή (DC) με δυνατότητα να δεχθεί έως 100 kW, το Mokka Electric χρειάζεται 30 λεπτά για την ανάκτηση έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας του.