Ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά η μεγαλύτερη μάσκα με καρό μοτίβα, τα οποία σκουραίνουν χρωματικά όσο πιο κοντά στο σήμα βρίσκονται.
Πριν από περίπου 4 χρόνια η Renault αποκάλυψε την πέμπτη κατά σειρά γενιά του Clio, το οποίο είναι το πιο πετυχημένο μοντέλο της γαλλικής φίρμας με 16 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1990 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Όπως καταλαβαίνει κανείς λοιπόν, το Clio είναι ένα από τα best seller στην κατηγορία των μικρών και η Renault θέλοντας να διατηρήσει τη εμπορική δυναμική του μοντέλου προχώρησε στην καθιερωμένη ανανέωση που κάθε μοντέλο κάνει στο μέσο της γενιάς του. Με εξαίρεση την υβριδική έκδοση, που κέρδισε 5 άλογα, οι αλλαγές στις συμβατικές εκδόσεις του Clio έχουν να κάνουν κυρίως με την εμφάνιση. Αυτό συμβαίνει και στην έκδοση LPG την οποία και δοκιμάζουμε. Να σημειώσουμε εδώ, πως το Clio παραμένει το μοναδικό μικρό που είναι διαθέσιμο τόσο σε εκδόσεις βενζίνης, όσο σε diesel, LPG και με full υβριδική τεχνολογία.
Με νέα μάσκα που το κάνει να δείχνει πιο εντυπωσιακό
Το Clio εγκαινιάζει τη σχεδιαστική γλώσσα της Renault με δυνατό σημείο φυσικά το μπροστινό μέρος που βγάζει ένα πολύ μοντέρνο ύφος. Κύριος εκφραστής της νέας γλώσσας, είναι η μεγαλύτερη μάσκα με καρό μοτίβα, τα οποία σκουραίνουν χρωματικά όσο πιο κοντά στο σήμα βρίσκονται. Το λογότυπο είναι και αυτό νέο, γραμμικής σχεδίασης και παράλληλα αποτελεί την έμπνευση των νέων φωτών ημέρας LED, τα οποία αναπαριστούν έναν διχοτομημένο ρόμβο. Πιο αιχμηροί είναι και οι νέοι λεπτοί προβολείς full-LED, οι οποίοι συνδυάζουν έως και πέντε δέσμες (τρεις στο παρελθόν) που προσαρμόζουν αυτόματα την κατανομή του φωτός. Στο πίσω μέρος από την άλλη οι αλλαγές είναι πολύ διακριτικές και εστιάζονται στον προφυλαχτήρα και το διαφορετικό του φινίρισμα, καθώς και τη διαφοροποίηση των φώτων.