ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση: Δεν είναι το κλασσικό χάτσμπακ

 Σχολιάστε 
6.136 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2024)
Το Scala εξΆ αρχής σχεδίασε ένα χάτσμπακ στο οποίο έδωσε στοιχεία στέισον βάγκον μοντέλου, κυρίως χάρη στο έξυπνο τρικ με το μεγάλο, μαύρο γυάλινο τμήμα της πέμπτης πόρτας

Το Scala εξΆ αρχής σχεδίασε ένα χάτσμπακ στο οποίο έδωσε στοιχεία στέισον βάγκον μοντέλου, κυρίως χάρη στο έξυπνο τρικ με το μεγάλο, μαύρο γυάλινο τμήμα της πέμπτης πόρτας

Η Skoda με το Scala εξΆ αρχής σχεδίασε ένα χάτσμπακ στο οποίο έδωσε στοιχεία στέισον βάγκον μοντέλου, κυρίως χάρη στο έξυπνο τρικ με το μεγάλο, μαύρο γυάλινο τμήμα της πέμπτης πόρτας. Στοιχείο που τονίστηκε ακόμα περισσότερο στην ανανέωσή του, καθώς το τζάμι πλέον επεκτείνεται χαμηλότερα μέχρι τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενώ ανάμεσά τους φιλοξενείται ολογράφως η ονομασία «Skoda» με τη νεότερη γραμματοσειρά. Σε κάθε περίπτωση το Scala καταφέρνει να διαφέρει από το κλασσικό πρότυπο των χάτσμπακ, χωρίς να καταφεύγει σε κραυγαλέες αλλαγές που συχνά διχάζουν. 


Πάντως, σχεδιαστικά, περισσότερες αλλαγές θα συναντήσουμε στο μπροστινό μέρος, με τους νέους, μικρότερους LED προβολείς (πρώτη φορά προαιρετικά με φώτα TOP LED Matrix), τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τη διαφορετική κυψελοειδή γρίλια χαμηλά και την μικρότερη κεντρική μάσκα, αλλά και τους υψηλότερα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Scala, ευρύχωρο και με καλή τιμή
Σελίδα 2Σχεδίαση: Δεν είναι το κλασσικό χάτσμπακ
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 4Κινητήρας: Οικονομικό σύνολο που δεν πληρώνει τέλη
Σελίδα 5Στο δρόμο: Προβλέψιμο και άνετο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Skoda Scala
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS