ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Οικονομικό σύνολο που δεν πληρώνει τέλη

 Σχολιάστε 
7.185 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2024)
O 1.000άρης τούρμπο TSI του ομίλου ταιριάζει απόλυτα με το προφίλ του Scala. Είναι αρκετά οικονομικό με μέση κατανάλωση στα 6,7 λτ./100 χλμ. και έχει καλή αίσθηση από χαμηλά

O 1.000άρης τούρμπο TSI του ομίλου ταιριάζει απόλυτα με το προφίλ του Scala. Είναι αρκετά οικονομικό με μέση κατανάλωση στα 6,7 λτ./100 χλμ. και έχει καλή αίσθηση από χαμηλά

O 1.000άρης τούρμπο TSI του ομίλου ταιριάζει απόλυτα με το προφίλ του Scala. Είναι αρκετά οικονομικός με μέση κατανάλωση στα 6,7 λτ./100 χλμ. και έχει καλή αίσθηση από χαμηλά, χάρη στη μαεστρία του DSG να «καλύπτει» τη ραθυμία του μοτέρ στις χαμηλές στροφές. Μάλιστα στις ειδικές μετρήσεις κατανάλωσης, το Scala αποδείχτηκε πολύ οικονομικό στο ταξίδι με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα με κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.. Επιπλέον το σύνολο παράγει περιορισμένους ρύπους με αποτέλεσμα να έχει απαλλαγή από την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας.


Όχι πως υστερεί σε επιδόσεις, καθώς οι ρεπρίζ του κρίνονται καλές, ολοκληρώνοντας το 60-100 χλμ./ώρα 5,7 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ.. Γενικότερα πρόκειται για ένα αρκετά ελαστικό σύνολο, επιταχύνοντας γραμμικά ακόμα και αρκετά πάνω από τα 120 χλμ./ώρα. Εκεί πάντως, σε υψηλές ταχύτητες θα γίνει ηχητικά αντιληπτή η τρικύλινδρη φύση του TSI.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Scala, ευρύχωρο και με καλή τιμή
Σελίδα 2Σχεδίαση: Δεν είναι το κλασσικό χάτσμπακ
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 4Κινητήρας: Οικονομικό σύνολο που δεν πληρώνει τέλη
Σελίδα 5Στο δρόμο: Προβλέψιμο και άνετο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Skoda Scala
Mercedes
CENNTRO AVANTIER