Ολική επαναφορά! Η ελαφρώς πιο μοντέρνα εμφάνιση, τα καλύτερα πλαστικά στο ταμπλό και ο 1.000άρης κινητήρας που συνδυάζεται με 4κίνηση είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία στο ανανεωμένο Suzuki Vitara.
Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση της 4ης και πιο SUV από ποτέ γενιάς του, το Suzuki Vitara δέχεται τις φροντίδες της Suzuki για να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των μικρών crossover.
Πιο αναλυτικά, πέρα από την εμφάνιση που σαφώς έχει δώσει φρεσκάδα, φαίνεται πως τα «παράπονά» μας για τα σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό έπιασαν τόπο, με το πάνω μέρος του ταμπλό να είναι πλέον επενδυμένο με αφρώδες υλικό. Παράλληλα, η Suzuki έχοντας στη βάση των κινητήρων της, τον πολύ καλό-όπως έχουμε δει και από άλλες εφαρμογές- 1.000άρη BoosterJet κινητήρα των 112 ίππων, τον τοποθετεί εδώ χαρίζοντας μια αξιόλογη βασική έκδοση με προσιτή τιμή εκκίνησης στα 15.990 ευρώ (ως δικίνητο). Εμείς δοκιμάζουμε την τετρακίνητη έκδοση με αυτό τον κινητήρα (είναι μάλιστα και η μοναδική πρόταση στην αγορά) και στο πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού με το οποίο συνδυάζεται, και τιμή στα 19.450 ευρώ.
Εμφάνιση: Με μικρές διαφορές, δείχνει πιο φρέσκο…
Το ανανεωμένο Vitara έχει κρατήσει τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης, όμως ταυτόχρονα φαίνεται και πιο φρέσκο. Οι αλλαγές στο εμπρός μέρος εστιάζονται στον πλήρως ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και στη νέα γρίλια η οποία πλαισιώνεται από καινούργιας σχεδίασης LED προβολείς. Μια έντονη γραμμή, τονίζει την δυναμική στα πλαϊνά, ενώ αυτή συνδυάζεται με μια ρέουσα καμπύλη που καταλήγει πάνω από τους θόλους των πίσω τροχών. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές αφορούν στα νέα φωτιστικά σώματα με τις οριζόντιες «νυχιές», και τον επίσης ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.
@Δημήτρης
Φίλε μου από τη περασμένη μόλις εβδομάδα έχω στη κατοχή μου ένα vitara 1.4 boosterjet all grip gl+. Κόστισε λίγο πιο κάτω από €23.000. Από τις λίγες φορές που το έχω οδηγήσει ως τώρα μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιαμένος. Για το θέμα της ποιότητας που αναφέρουν αρκετοί reviewers θα έλεγα ότι δεν είναι τόσο κακό όσο λένε. Έχουν βάλει μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό. Όντως κάποια πλαστικά είναι σκληρά αλλά εμένα δεν με ενοχλεί τόσο πολύ. Αν και δεν είναι premium μοντέλο, σε σχέση με το προ-facelift είναι σημαντικά καλύτερο. Όσο για την οδήγηση, είναι ένα ελαφρύ αλλά ογκώδες αμάξι. Είναι αρκετά σβέλτο και στιβαρό και κρατάει στις στροφές. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος. Ξεχωρίζω το adaptive cruise control με φρενάρισμα, την κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου. Νομίζω ότι δεν είναι ένα κατάλληλο όχημα για μέσα στην πόλη. Είναι πλατύ για οδήγηση στα στενά και θα σε δυσκολέψει. Αν μένεις έξω από την πόλη ή κάνεις ταξίδια είναι καλή επιλογή. Όσο για τον ανταγωνισμό, μια καλή εναλλακτική είναι το karoq και το troc. Το karoq δεν μου άρεσε καθόλου εμφανισιακά (ακόμα κι αν μπορεί να θεωρείται καλύτερο). Το troc είναι πολύ καλό, αλλά ήθελα να πάρω τετρακίνητο αμάξι και η τιμή ανέβαινε σημαντικά. Δεν ήθελα γενικά να πάρω τζιποειδές 4x2 γιατί κατά τη γνώμη μου είναι σαν να του λείπει κάτι. Αν δεν σε ενδιαφέρει η τετρακίνηση θα σε συμβούλευα να πάρεις συμβατικό ΙΧ παρόλα όσα λένε ότι "πόσες φορές θα πας στο χώμα κλπ". Επίσης δες και το quskai που όμως πρόκειται να αντικατασταθεί με νέο μοντέλο σύντομα.
Φίλε Δημήτρη, σε απάντηση στο ερώτημά σου θα ήθελα να τονίσω κατ'αρχάς, ότι δεν αναφέρομαι στην αξιοπιστία του αυτοκινήτου, που παραδοσιακά η SUZUKI σκοράρει ψηλά. Αναφέρομαι στην κακή ποιότητα του εσωτερικού με τα φτωχά πλαστικά και την μέτρια συναρμογή τους. Αναφέρομαι επίσης στους θορύβους από την ανάρτηση και το αμάξωμα κατά την κίνηση σε κακό οδόστρωμα και την επίσης μέτρια ηχομόνωση. Γενικά, καμία σχέση με τα Vitara του παρελθόντος. Βέβαια, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και μόνο με ένα test drive θα δεις αν σου αρέσει το αυτοκίνητο.
Θανάση, τα σχόλια που αναφέρεις αφορούν μόνο τον 1.0 ή και τον 1.4, 4x2? Το έχεις οδηγήσει το αυτοκίνητο δηλαδή και λες για θόρυβο στην καμπίνα? Ρωτάω ως υποψήφιος αγοραστής κι εγώ. Και αν θα μπορούσες να μου προτείνεις κάτι άλλο ίσως στην τιμή εκείνη μέχρι 23-24.000€ δηλαδή..
Δημήτρη, τα σχόλια που αναφέρεις αφορούν μόνο τον 1.0 ή και τον 1.4, 4x2, που κοιτάζω εγώ? Έχεις οδηγήσει το αυτοκίνητο δηλαδή και σου τα "έβγαλε" αυτά? Επίσης, ποια θα ήταν η πρόταση σου για την τιμή των 23-24.000€?
Ακριβό αυτοκίνητο σε σχέση με την ποιότητα κατασκευής του, που είναι, επιεικώς, κάτω του μετρίου.
@Δημήτρης Φίλε μου από τη περασμένη μόλις εβδομάδα έχω στη κατοχή μου ένα vitara 1.4 boosterjet all grip gl+. Κόστισε λίγο πιο κάτω από €23.000. Από τις λίγες φορές που το έχω οδηγήσει ως τώρα μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιαμένος. Για το θέμα της ποιότητας που αναφέρουν αρκετοί reviewers θα έλεγα ότι δεν είναι τόσο κακό όσο λένε. Έχουν βάλει μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό. Όντως κάποια πλαστικά είναι σκληρά αλλά εμένα δεν με ενοχλεί τόσο πολύ. Αν και δεν είναι premium μοντέλο, σε σχέση με το προ-facelift είναι σημαντικά καλύτερο. Όσο για την οδήγηση, είναι ένα ελαφρύ αλλά ογκώδες αμάξι. Είναι αρκετά σβέλτο και στιβαρό και κρατάει στις στροφές. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος. Ξεχωρίζω το adaptive cruise control με φρενάρισμα, την κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου. Νομίζω ότι δεν είναι ένα κατάλληλο όχημα για μέσα στην πόλη. Είναι πλατύ για οδήγηση στα στενά και θα σε δυσκολέψει. Αν μένεις έξω από την πόλη ή κάνεις ταξίδια είναι καλή επιλογή. Όσο για τον ανταγωνισμό, μια καλή εναλλακτική είναι το karoq και το troc. Το karoq δεν μου άρεσε καθόλου εμφανισιακά (ακόμα κι αν μπορεί να θεωρείται καλύτερο). Το troc είναι πολύ καλό, αλλά ήθελα να πάρω τετρακίνητο αμάξι και η τιμή ανέβαινε σημαντικά. Δεν ήθελα γενικά να πάρω τζιποειδές 4x2 γιατί κατά τη γνώμη μου είναι σαν να του λείπει κάτι. Αν δεν σε ενδιαφέρει η τετρακίνηση θα σε συμβούλευα να πάρεις συμβατικό ΙΧ παρόλα όσα λένε ότι "πόσες φορές θα πας στο χώμα κλπ". Επίσης δες και το quskai που όμως πρόκειται να αντικατασταθεί με νέο μοντέλο σύντομα.
Φίλε Δημήτρη, σε απάντηση στο ερώτημά σου θα ήθελα να τονίσω κατ'αρχάς, ότι δεν αναφέρομαι στην αξιοπιστία του αυτοκινήτου, που παραδοσιακά η SUZUKI σκοράρει ψηλά. Αναφέρομαι στην κακή ποιότητα του εσωτερικού με τα φτωχά πλαστικά και την μέτρια συναρμογή τους. Αναφέρομαι επίσης στους θορύβους από την ανάρτηση και το αμάξωμα κατά την κίνηση σε κακό οδόστρωμα και την επίσης μέτρια ηχομόνωση. Γενικά, καμία σχέση με τα Vitara του παρελθόντος. Βέβαια, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και μόνο με ένα test drive θα δεις αν σου αρέσει το αυτοκίνητο.
"Θανάσης" από που φαίνεται η κακή ποιότητα κατασκευής;Ρωτάω ως υποψήφιος αγοραστής.Αν γνωρίζεις κάτι πες το να ξέρουμε.
Θανάση, τα σχόλια που αναφέρεις αφορούν μόνο τον 1.0 ή και τον 1.4, 4x2? Το έχεις οδηγήσει το αυτοκίνητο δηλαδή και λες για θόρυβο στην καμπίνα? Ρωτάω ως υποψήφιος αγοραστής κι εγώ. Και αν θα μπορούσες να μου προτείνεις κάτι άλλο ίσως στην τιμή εκείνη μέχρι 23-24.000€ δηλαδή..
Δημήτρη, τα σχόλια που αναφέρεις αφορούν μόνο τον 1.0 ή και τον 1.4, 4x2, που κοιτάζω εγώ? Έχεις οδηγήσει το αυτοκίνητο δηλαδή και σου τα "έβγαλε" αυτά? Επίσης, ποια θα ήταν η πρόταση σου για την τιμή των 23-24.000€?