Στην πράξη, η δύναμη του 1,5 TFSI (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει το βάρους 1.320 κιλών νέο Α3 35 TFSI (0-100 σε 8,9 δλ., 60-100 σε 4,9 δλ. και 80-120 σε 6,2 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές: Χαμηλά έχει μια υποψία υστέρησης απόκρισης, που όμως καλύπτεται εξαιρετικά από το ταχύτατο και εξαιρετικά ομαλό 7τάχυτο S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ πιο ψηλά η αύξηση των στροφών συνεπάγεται και περισσότερο θόρυβο με όχι τόσο ευχάριστη χροιά. Βέβαια το σημαντικό είναι πως οι δυναμικές επιδόσεις συνδυάζονται και με συγκρατημένη κατανάλωση (γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής) χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων και το ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα. Μάλιστα με συγκρατημένη οδήγηση και ευρεία χρήση του οικονομικού προγράμματος οδήγησης του Drive Select, η μέση κατανάλωση πέφτει ακόμα και στα 6,5 λτ./100 χλμ.
Το άρθρο, ως συνήθως για AutoTritι, χωρίς να είναι κατάνάσκη λάθος προσπαθεί να λιβανίσει... η εξωτερική σχεδίαση είναι απλά λίγο φρεσκαρισμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο αλλά πλέον μοιάζει 'στάσιμη' ειδικά εάν τη συγκρίνεις με τον άμεσο ανταγωνισμό (A Class, BMW 1) που έχει σαφής προχωρήσει - ακόμη και το Focus είναι πιο ενδιαφέρον πλέον. Εσωτερικά δεν θα αμφισβητήσω προφανώς (και εκ της οθόνης) την ποιότητα στην οποία η Audi είναι συνήθως εξαιρετική αλλά ο σχεδιασμός μου φαίνεται λίγο 'αγχωτικός' και λίγο μακρυά από τα classy πρότυπα της εταιρείας... περίμενα κάτι καλύτερο (το A3 ηταν πάντα κάτι σαν 'προχωρημένο' Golf αλλά νομίζω όχι πια). Επίσης μου κάνει εντύπωση οτι στον τελικό σχολιασμό αναφ'ερευαι στα αρνητικά η ποιότητα και ο θόρυβος κύλισης, όχι μόνο διότι η Audi ήταν πολύ καλή σε αυτό το επίπεδο αλλά διότι έχω οδηγήσει Leon και ήταν αρκετά ραφιναρισμένο, λογικά το Α3 θα έπρεπε να ήταν ακόμη καλύτερο... Αφήω για το τέλος την τιμή... ναι είναι ακριβή, δεν νοίζω να πουλήσει στα 30 χιλιάρικα αλλά στη βασική έκδοση στα 23 θα το πάρουν εκείνοι οι οποίοι θέλουν 'μάρκα'. Περιέργως, θεωρώ οτι θα κλέψει πελάτες και από το Golf (συνήθως το Α3 ήταν ακριβότερα ξεκάθαρα, όχι πλέον) - εγώ ένας θα το προτιμούσα σε σχέση με το Golf εάν 'έπρεπε' να διαλέξω από τα δύο... εάν όχι, θα πήγαινα (σε αυτή τη λογική των premium μοντέλων) σε Α Class - χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Jiu-Jitsu δεν νομίζω πως η νέα bmw 1 είναι πιο ολοκληρωμένη λύση από την νέα γενιά του a3. Ειδικά αν κάποιος κοιτάξει τις πιο φθηνές επιλογές της που ενσωματώνει 3 κυλινδρα μοτέρ τα οποία έχουν κάποια ημερομηνία λήξης και δεν ξέρω και πόσο μεγάλη μεταπωλητικη αξία θα έχουν , ειδικά μετά και τα άπειρα δημοσιεύματα για φωτιές σε διάφορα μοντέλα της εταιρίας. Σε ότι αφορά τις απόψεις μου για το αντίστοιχο hatchaback τις mb και τις vw με βρίσκεις σύμφωνο , είναι μικρές έως μηδαμινές οι διαφορές οπότε αποτελεί γούστο του καθενος η επιλογή .
Από 28,000 ευρώ για Γερμανικό. Ωραία, βάλε και κάποια βασικά που αυτοί τα έχουν κλασσικά ως έξτρα και πας πανω από 30,000. Αυτό μάλιστα εάν δεν μπεις σε άλλη κλίμακα στον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης (δεν έχω ψάξει ποιές είναι οι κλίμακες). Αν μπεις σε άλλη κλίμακα άστο. Σόρρυ, αλλά δεν τρελαθήκαμε να δώσουμε τόσα για χατσμπακ. Ακόμα και σε καλές εποχές γιατί να μην παίρναμε κάτι άλλο?
Entry Premium μοντέλο (κατ’εμέ Α1 & Α2 δεν δικαιολογούν απόλυτα την τιμή τους), με πολύ δύσκολο έργο και στην Ελλάδα κ στην υπόλοιπη Ευρώπη. Α class & σειρά 1, είναι πολύ πολύ ανταγωνιστικά με λίγο πιο «φρέσκο» ντιζαϊν, κ η απόσταση σε ποιότητα υλικών/κύλισης από το ομόσταυλο ανανεωμένο golf φαίνεται να είναι ιδιαίτερα μικρή. Και φυσικά, τα 30 χιλιάρικα δεν είναι καθόλου μα καθόλου αμελητέα στη χώρα μας εν μέσω κορονοϊού.
Νιζω πως στους δύσκολους σημερινούς καιρούς..τα 30χιλιαδες είναι πολλά.. οποιος τα διαθέτει για αυτοκίνητο να μας πει κ εμάς το πώς τα βγάζει να μπορούμε κ εμείς να κάνουμε τέτοιες πρεμιουμ (;) αγορες...
Θα ήθελα παιδιά να μου απαντήσετε εσείς που λέτε ότι με 30.000€ δεν θα περνάτε αυτό αλλά κάτι άλλο τι θα ήταν εκείνο το άλλο ;; Δεν το λέω επιθετικά απλά επειδή είμαι στην αγορά ενδιαφέρομαι να πάρω απόψεις. Γράψτε μου αν γίνεται ένα αμάξι από κάθε κατηγορία αμαξιών sedan,hatchback,suvn που θα περνάτε με αυτά τα λεφτά .
Έχεις δίκιο φίλε μου αλλά επειδή έχουμε μεγαλώσει με μια δυνατή bmw τώρα περιμένουμε περισσότερα για αυτό εγώ τα έχω βάλει μαζί της. Αλλά και για το ντιζάιν δεν νομίζω πως είναι πιο ελκυστικό από την a class ή από αυτό εδώ. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό
....αναφέρω πουθενά «πιο ολοκληρωμένη λύση» vs bmw???? !!
Μπορείς να διαβάσεις ξανά με προσοχή τι γράφω κ μάλλον θα συμφωνήσεις. Και να μην συμφωνήσεις όμως, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.
Το νέο a3 λόγω της υβριδικής ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ δίνει άλλα 14 άλογα και 5 κιλά ροπή τα οποία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα γράφει σχεδόν κανένα σάιτ , όπως επίσης γιατί δεν το ανακοινωνει αποκλειστικά η audi στο κινητήριο σύνολο και πρέπει να ρωτήσεις του εργαζόμενους στην αντιπροσωπεία της για να το μάθεις . Ας ελπίσουμε η νέα γενιά να πουλήσει ακόμα καλύτερα και από την προηγούμενη και το δίκτυο service της audi να αρχίσει επιτέλους να παίρνει τα πάνω του γιατί δεν γίνεται να είσαι δεύτερη- τρίτη πιο πολυτελής μάρκα και να μην έχεις γρηγορες και οχι πανάκριβες λύσεις επιδιορθώσεις. Τέλος πάντων είναι σίγουρο πως όποιος μπει μέσα σε αυτό το αμάξι θα νιώσει την αίσθηση του premium στο μέγιστο επίπεδο για την συγκεκριμένη κατηγορία των compact hatchback , ωστόσο και η a class όσο και το 3αρι της mazda είναι άκρως ανταγωνιστικές επιλογές( ίσως ο Ιάπωνας να απορρίπτεται εδώ λόγω φόρων ). Ειδωμεν. Καλές πωλήσεις στην μάρκα που έχει δώσει άπλετο πόνο στους απανταχού επικριτές της .
Το άρθρο, ως συνήθως για AutoTritι, χωρίς να είναι κατάνάσκη λάθος προσπαθεί να λιβανίσει... η εξωτερική σχεδίαση είναι απλά λίγο φρεσκαρισμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο αλλά πλέον μοιάζει 'στάσιμη' ειδικά εάν τη συγκρίνεις με τον άμεσο ανταγωνισμό (A Class, BMW 1) που έχει σαφής προχωρήσει - ακόμη και το Focus είναι πιο ενδιαφέρον πλέον. Εσωτερικά δεν θα αμφισβητήσω προφανώς (και εκ της οθόνης) την ποιότητα στην οποία η Audi είναι συνήθως εξαιρετική αλλά ο σχεδιασμός μου φαίνεται λίγο 'αγχωτικός' και λίγο μακρυά από τα classy πρότυπα της εταιρείας... περίμενα κάτι καλύτερο (το A3 ηταν πάντα κάτι σαν 'προχωρημένο' Golf αλλά νομίζω όχι πια). Επίσης μου κάνει εντύπωση οτι στον τελικό σχολιασμό αναφ'ερευαι στα αρνητικά η ποιότητα και ο θόρυβος κύλισης, όχι μόνο διότι η Audi ήταν πολύ καλή σε αυτό το επίπεδο αλλά διότι έχω οδηγήσει Leon και ήταν αρκετά ραφιναρισμένο, λογικά το Α3 θα έπρεπε να ήταν ακόμη καλύτερο... Αφήω για το τέλος την τιμή... ναι είναι ακριβή, δεν νοίζω να πουλήσει στα 30 χιλιάρικα αλλά στη βασική έκδοση στα 23 θα το πάρουν εκείνοι οι οποίοι θέλουν 'μάρκα'. Περιέργως, θεωρώ οτι θα κλέψει πελάτες και από το Golf (συνήθως το Α3 ήταν ακριβότερα ξεκάθαρα, όχι πλέον) - εγώ ένας θα το προτιμούσα σε σχέση με το Golf εάν 'έπρεπε' να διαλέξω από τα δύο... εάν όχι, θα πήγαινα (σε αυτή τη λογική των premium μοντέλων) σε Α Class - χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Jiu-Jitsu δεν νομίζω πως η νέα bmw 1 είναι πιο ολοκληρωμένη λύση από την νέα γενιά του a3. Ειδικά αν κάποιος κοιτάξει τις πιο φθηνές επιλογές της που ενσωματώνει 3 κυλινδρα μοτέρ τα οποία έχουν κάποια ημερομηνία λήξης και δεν ξέρω και πόσο μεγάλη μεταπωλητικη αξία θα έχουν , ειδικά μετά και τα άπειρα δημοσιεύματα για φωτιές σε διάφορα μοντέλα της εταιρίας. Σε ότι αφορά τις απόψεις μου για το αντίστοιχο hatchaback τις mb και τις vw με βρίσκεις σύμφωνο , είναι μικρές έως μηδαμινές οι διαφορές οπότε αποτελεί γούστο του καθενος η επιλογή .
Από 28,000 ευρώ για Γερμανικό. Ωραία, βάλε και κάποια βασικά που αυτοί τα έχουν κλασσικά ως έξτρα και πας πανω από 30,000. Αυτό μάλιστα εάν δεν μπεις σε άλλη κλίμακα στον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης (δεν έχω ψάξει ποιές είναι οι κλίμακες). Αν μπεις σε άλλη κλίμακα άστο. Σόρρυ, αλλά δεν τρελαθήκαμε να δώσουμε τόσα για χατσμπακ. Ακόμα και σε καλές εποχές γιατί να μην παίρναμε κάτι άλλο?
Entry Premium μοντέλο (κατ’εμέ Α1 & Α2 δεν δικαιολογούν απόλυτα την τιμή τους), με πολύ δύσκολο έργο και στην Ελλάδα κ στην υπόλοιπη Ευρώπη. Α class & σειρά 1, είναι πολύ πολύ ανταγωνιστικά με λίγο πιο «φρέσκο» ντιζαϊν, κ η απόσταση σε ποιότητα υλικών/κύλισης από το ομόσταυλο ανανεωμένο golf φαίνεται να είναι ιδιαίτερα μικρή. Και φυσικά, τα 30 χιλιάρικα δεν είναι καθόλου μα καθόλου αμελητέα στη χώρα μας εν μέσω κορονοϊού.
Νιζω πως στους δύσκολους σημερινούς καιρούς..τα 30χιλιαδες είναι πολλά.. οποιος τα διαθέτει για αυτοκίνητο να μας πει κ εμάς το πώς τα βγάζει να μπορούμε κ εμείς να κάνουμε τέτοιες πρεμιουμ (;) αγορες...
Το εργοστάσιο δίνει 8.4 το οποίο ουσιαστικά θα είναι 8-7.8 . Εσείς γράφετε 8.9,λογικά λόγω βιασύνης αλλά καλό θα ήταν να το διορθώσετε.
Θα ήθελα παιδιά να μου απαντήσετε εσείς που λέτε ότι με 30.000€ δεν θα περνάτε αυτό αλλά κάτι άλλο τι θα ήταν εκείνο το άλλο ;; Δεν το λέω επιθετικά απλά επειδή είμαι στην αγορά ενδιαφέρομαι να πάρω απόψεις. Γράψτε μου αν γίνεται ένα αμάξι από κάθε κατηγορία αμαξιών sedan,hatchback,suvn που θα περνάτε με αυτά τα λεφτά .
Έχεις δίκιο φίλε μου αλλά επειδή έχουμε μεγαλώσει με μια δυνατή bmw τώρα περιμένουμε περισσότερα για αυτό εγώ τα έχω βάλει μαζί της. Αλλά και για το ντιζάιν δεν νομίζω πως είναι πιο ελκυστικό από την a class ή από αυτό εδώ. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό
....αναφέρω πουθενά «πιο ολοκληρωμένη λύση» vs bmw???? !! Μπορείς να διαβάσεις ξανά με προσοχή τι γράφω κ μάλλον θα συμφωνήσεις. Και να μην συμφωνήσεις όμως, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.
Το νέο a3 λόγω της υβριδικής ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ δίνει άλλα 14 άλογα και 5 κιλά ροπή τα οποία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα γράφει σχεδόν κανένα σάιτ , όπως επίσης γιατί δεν το ανακοινωνει αποκλειστικά η audi στο κινητήριο σύνολο και πρέπει να ρωτήσεις του εργαζόμενους στην αντιπροσωπεία της για να το μάθεις . Ας ελπίσουμε η νέα γενιά να πουλήσει ακόμα καλύτερα και από την προηγούμενη και το δίκτυο service της audi να αρχίσει επιτέλους να παίρνει τα πάνω του γιατί δεν γίνεται να είσαι δεύτερη- τρίτη πιο πολυτελής μάρκα και να μην έχεις γρηγορες και οχι πανάκριβες λύσεις επιδιορθώσεις. Τέλος πάντων είναι σίγουρο πως όποιος μπει μέσα σε αυτό το αμάξι θα νιώσει την αίσθηση του premium στο μέγιστο επίπεδο για την συγκεκριμένη κατηγορία των compact hatchback , ωστόσο και η a class όσο και το 3αρι της mazda είναι άκρως ανταγωνιστικές επιλογές( ίσως ο Ιάπωνας να απορρίπτεται εδώ λόγω φόρων ). Ειδωμεν. Καλές πωλήσεις στην μάρκα που έχει δώσει άπλετο πόνο στους απανταχού επικριτές της .