ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το πίσω μέρος μας θύμισε τα πιο μεγάλα SUV στη γκάμα της Audi.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πίσω μέρος μας θύμισε τα πιο μεγάλα SUV στη γκάμα της Audi.

Στο δρόμο: Αυθεντικό τέκνο της οικογένειας «S»

27.817 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2020)

Μπορεί να μην έρχεται τελικά ως έκπληξη το γεγονός ότι, το SQ2 είναι ένα αυθεντικό «S» μοντέλο σε οδηγική αίσθηση, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι αποτελεί και μια εύκολη άσκηση για την Audi. Και μόνο το διαφορετικό κέντρο βάρους σε σχέση με ένα συμβατικό μικρομεσαίο αλλάζει πολλές παραμέτρους. Στην πράξη όμως η εμπειρία είναι εντυπωσιακή και ξεσηκωτική. Όλα ξεκινούν από μια άριστη θέση οδήγησης, κεκτημένο στοιχείο εδώ και καιρό για όλα τα μοντέλα του ομίλου ας μας επιτραπεί, πόσο μάλλον για ένα γρήγορο Audi. Το κάθισμα δεν είναι το πιο σφικτό και «καλουπωτό» που θα θέλαμε (υπάρχει και η λίστα με τα έξτρα μην ξεχνάμε) ωστόσο κάνει καλά τη δουλειά του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ξεκινώντας, όλα κυλούν όπως περιμένεις από ένα Audi: κλασικά δηλαδή δεν καταλαβαίνεις με τη μία ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο 300 ίππων. Μόλις πιέσεις όμως, τα νούμερα στα οποία αναφερθήκαμε στην ενότητα του κινητήρα, είναι αμείλικτα και πειστικότατα. Σε ορεινή διαδρομή το SQ2 μαζεύει τόσα πολλά χιλιόμετρα από στροφή σε στροφή και είναι τόσο μεγάλο το ποσοστό αυτής της ταχύτητας το οποίο μπορεί να το κουβαλήσει μαζί του και μέσα στην καμπή, ώστε καταλαβαίνεις ότι η όμορφη ανάγλυφη στεφάνη που κρατάς στα χέρια σου δίνει εντολές σε ένα αληθινό «όπλο». Η δε… σκόπευση είναι εξαιρετική. Μπορεί το τιμόνι να είναι μαλακό και ελαφρύ, τουλάχιστον στα πιο «οικογενειακά» προγράμματα οδήγησης –όχι ότι αλλάζει δραστικά στα πιο σπορ, για να είμαστε ειλικρινείς- ενώ και κάποιες κλίσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους. Ωστόσο, το SQ2 στοχεύει άριστα στο κέντρο της εκάστοτε στροφής, την οποία προσπερνάς εντελώς φευγαλέα με τη συνδρομή και της τετρακίνησης φυσικά, η οποία χαίρεται να μένεις πάνω στο γκάζι.

Τα προγράμματα οδήγησης δίνουν ένα στοιχειώδες ηλεκτρονικό «παιχνίδι» χωρίς περίπλοκες προεκτάσεις. Εξάλλου, οι επιλογές είναι μάλλον απλές: αυτόματη ρύθμιση χαρακτηριστικών για μέσα στην πόλη και sport για τη στιγμή που θα υπάρχει κάποιο περιθώριο για μια πιο «δραστήρια» βόλτα. Θα επανέλθουμε στο θέμα του ήχου, ο οποίος είναι εξαιρετικός και ντύνει πολύ ωραία την όλη «περφόρμανς» που μπορεί να στήσει το μικρό SUV. Φυσικά τα φρένα έχουν την υπογραφή της Audi, στοιχείο που σφραγίζει και τη σχετική μέτρηση: 35,2 μ. για φρένο από τα 100 χλμ./ώρα – αληθινά υψηλές προδιαγραφές που φαίνονται και στην πράξη.

Σε πιο ήπιο ρυθμό, είπαμε: ο κινητήρας δεν καίει, δεν τρομάζει, η ανάρτηση είναι πολύ «διπλωματική» και όλα πάνε σετ με το σχετικά διακριτικό look. Αυθεντικό «S» της Audi λοιπόν, σε όλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Moto