7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Aυτή είναι η πιο εξωστρεφής BMW σχεδιαστικά, με όλες τις προδιαγραφές για να γίνει wallpaper!
Δοκιμή: ΒMW 840d
13.771 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2019)
Με σχεδίαση που συναρπάζει, «καθαρό» αλλά και εξαιρετικά γρήγορο κινητήρα πετρελαίου και αγνό σπορ χαρακτήρα, η νέα 8άρα της BMW καταφέρνει να σε κερδίσει, με το ανάλογο βέβαια κόστος!
Wallpaper! H παλιά 8άρα της BMW ήταν ένα από τα κλασσικά πόστερ για τα εφηβικά, αγορίστικα δωμάτια ολόκληρης της δεκαετίας του Ά90. Η νέα Σειρά 8 έχει όλες τις προδιαγραφές και, κυρίως, τη συγκλονιστική εμφάνιση για να γίνει φόντο στην επιφάνεια εργασίας των υπολογιστών και wallpaper στα smartphone και τα τάμπλετ των σημερινών νέων. Ακριβώς όπως και η «γιαγιά» της.
Η αλήθεια είναι ότι τα ζυγά νούμερα δεν ήταν πάντα το φόρτε της BMW. Η Σειρές 3, 5, 7 και αργότερα η 1, έμοιαζαν να έχουν πάντα ένα πιο καλό έρεισμα στο χαρτοφυλάκιο των Βαυαρών. Η Σειρά 6 και η Σειρά 8 ήταν συνήθως οι πιο ξεχωριστές περιπτώσεις. Συχνά δε, χρειάστηκαν καιρό να εμφανιστούν ξανά στην αγορά. Είκοσι χρόνια συγκεκριμένα έμεινε ακάλυπτο το κενό της Σειράς 8. Από το 1999 όταν τελείωσε το μεγάλο κουπέ, η Ε31, μέχρι το 2018, όταν παρουσιάστηκε σε τελική μορφή η νέα 8άρα με τον κωδικό G15 και μέχρι τις αρχές του 2019 για να τη δοκιμάσουμε κι εμείς εδώ στη χώρα μας.
Αυτό που αποτελούσε πάντα πολιτική της BMW όμως, ήταν ότι βάφτιζε με το «8» τις πιο σπέσιαλ δημιουργιες της: τη Ζ8 «τότε» και το i8 στις μέρες μας. Η νέα Σειρά 8 δεν αποτελεί εξαίρεση και παίρνει στους ώμους της ένα στάτους ναυαρχίδας και μιας πολύ ξεχωριστής προσωπικότητας μέσα στους κόλπους της BMW – ευθύνες τις οποίες παίζει στα δάχτυλα όπως θα δούμε παρακάτω.
Σχεδίαση: ένας αληθινός «Mονόκερος»
Δεν υπάρχει κάτι άλλο τέτοιο στο δρόμο, σαν τη νέα Σειρά 8. Το καταλαβαίνεις από τις αντιδράσεις πεζών και οδηγών. Κι αν έχουν περάσει ξεχωριστα αυτοκίνητα από το Auto Τρίτη γενικά, κι από τις σελίδες του Premium ειδικότερα. Ε, η 8άρα είναι η μόνη την οποία βρήκαμε περικυκλωμένη από κόσμο σε κάποιο σημείο που την είχαμε παρκάρει. Με ανθρώπους να βγάζουν σέλφι εμπρός της ή με τα πρόσωπα κολλημένα στο τζάμι να χαζεύουν το εσωτερικό.
Είναι μοναδική η σχεδίαση και κυρίως οι αναλογίες: είναι πολύ χαμηλό το ύψος και ταυτόχρονα πολύ μεγάλο (σχεδόν δύο μέτρα) το πλάτος, οπότε το όχημα δείχνει «ένα με το δρόμο». Ταυτόχρονα οι επίπεδες επιφάνειες έρχονται σε μεγάλη κόντρα με κάποιες σκληρές γραμμές στο καπό, στους ώμους πίσω κλπ.. Ταυτόχρονα, δύο bubble στην οροφή κλείνουν το μάτι στα πιο διάσημα Ιταλικά κουπέ των ΅60s. Το αποτέλεσμα λοιπόν μπορεί να σταθεί άνετα δίπλα στην οποιαδήποτε Maserati, Aston Martin ή Jaguar θα κληθεί να αντιμετωπίσει στο χρηματιστήριο αξιών της ασφάλτου και φυσικά δε θα έχει την παραμικρή ανασφάλεια δίπλα στην απαράμιλλη κομψότητα των αντίστοιχων δίθυρων Mercedes αυτού του βεληνεκούς. Κι εδω έρχεται η μόνη ίσως υποψία ένστασης: Μήπως τελικά «φωνάζει» πολύ η σχεδίαση; Μήπως παραείναι επιθετική; Η αλήθεια είναι ότι η BMW δε μας έχει συνηθίσει σε τόσο εκρηκτικές συνταγές, εξαιρώντας μόνο την i8, η οποία βέβαια κατοχυρώνεται στο 100% να δείχνει τέρμα διαστημική, ως τεχνολογικός «λαμπαδηδρόμος» και φορέας τόσης πρωτοπορείας που είναι.
Το πίσω μέρος έχει τα πάντα: αεραγωγούς στο πλάι, μεγάλες απολήξεις εξάτμισης μέσα σε τραπέζιο πλαίσιο και φυσικά σκληρές γραμμές και τονισμένους ώμους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η αλήθεια είναι ότι τα ζυγά νούμερα δεν ήταν πάντα το φόρτε της BMW. Η Σειρές 3, 5, 7 και αργότερα η 1, έμοιαζαν να έχουν πάντα ένα πιο καλό έρεισμα στο χαρτοφυλάκιο των Βαυαρών. Η Σειρά 6 και η Σειρά 8 ήταν συνήθως οι πιο ξεχωριστές περιπτώσεις. Συχνά δε, χρειάστηκαν καιρό να εμφανιστούν ξανά στην αγορά. Είκοσι χρόνια συγκεκριμένα έμεινε ακάλυπτο το κενό της Σειράς 8. Από το 1999 όταν τελείωσε το μεγάλο κουπέ, η Ε31, μέχρι το 2018, όταν παρουσιάστηκε σε τελική μορφή η νέα 8άρα με τον κωδικό G15 και μέχρι τις αρχές του 2019 για να τη δοκιμάσουμε κι εμείς εδώ στη χώρα μας.
Αυτό που αποτελούσε πάντα πολιτική της BMW όμως, ήταν ότι βάφτιζε με το «8» τις πιο σπέσιαλ δημιουργιες της: τη Ζ8 «τότε» και το i8 στις μέρες μας. Η νέα Σειρά 8 δεν αποτελεί εξαίρεση και παίρνει στους ώμους της ένα στάτους ναυαρχίδας και μιας πολύ ξεχωριστής προσωπικότητας μέσα στους κόλπους της BMW – ευθύνες τις οποίες παίζει στα δάχτυλα όπως θα δούμε παρακάτω.
Σχεδίαση: ένας αληθινός «Mονόκερος»
Δεν υπάρχει κάτι άλλο τέτοιο στο δρόμο, σαν τη νέα Σειρά 8. Το καταλαβαίνεις από τις αντιδράσεις πεζών και οδηγών. Κι αν έχουν περάσει ξεχωριστα αυτοκίνητα από το Auto Τρίτη γενικά, κι από τις σελίδες του Premium ειδικότερα. Ε, η 8άρα είναι η μόνη την οποία βρήκαμε περικυκλωμένη από κόσμο σε κάποιο σημείο που την είχαμε παρκάρει. Με ανθρώπους να βγάζουν σέλφι εμπρός της ή με τα πρόσωπα κολλημένα στο τζάμι να χαζεύουν το εσωτερικό.
Είναι μοναδική η σχεδίαση και κυρίως οι αναλογίες: είναι πολύ χαμηλό το ύψος και ταυτόχρονα πολύ μεγάλο (σχεδόν δύο μέτρα) το πλάτος, οπότε το όχημα δείχνει «ένα με το δρόμο». Ταυτόχρονα οι επίπεδες επιφάνειες έρχονται σε μεγάλη κόντρα με κάποιες σκληρές γραμμές στο καπό, στους ώμους πίσω κλπ.. Ταυτόχρονα, δύο bubble στην οροφή κλείνουν το μάτι στα πιο διάσημα Ιταλικά κουπέ των ΅60s. Το αποτέλεσμα λοιπόν μπορεί να σταθεί άνετα δίπλα στην οποιαδήποτε Maserati, Aston Martin ή Jaguar θα κληθεί να αντιμετωπίσει στο χρηματιστήριο αξιών της ασφάλτου και φυσικά δε θα έχει την παραμικρή ανασφάλεια δίπλα στην απαράμιλλη κομψότητα των αντίστοιχων δίθυρων Mercedes αυτού του βεληνεκούς. Κι εδω έρχεται η μόνη ίσως υποψία ένστασης: Μήπως τελικά «φωνάζει» πολύ η σχεδίαση; Μήπως παραείναι επιθετική; Η αλήθεια είναι ότι η BMW δε μας έχει συνηθίσει σε τόσο εκρηκτικές συνταγές, εξαιρώντας μόνο την i8, η οποία βέβαια κατοχυρώνεται στο 100% να δείχνει τέρμα διαστημική, ως τεχνολογικός «λαμπαδηδρόμος» και φορέας τόσης πρωτοπορείας που είναι.