- Leon με σήματα & χαρακτήρα CUPRA και 150 άλογα
- Mild hybrid που δουλεύει & 2κύλινδρο για οικονομία
- Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων & ακόμα πιο fun to drive
- Σπορτίφ πινελιές εντός και εκτός που το κάνουν να ξεχωρίζει
Και εκεί που λες «σιγά, πόσο διαφορετικό και πιο ευχάριστο μπορεί να είναι από το αντίστοιχο SEAT Leon» οδηγείς για λίγο το «βασικό» Leon από τα… χεράκια της CUPRA και συλλαμβάνεις τον εαυτό σου να χαμογελά.
To entry level Leon της CUPRA είναι ένα από τα αυτοκίνητα που πραγματικά χαίρεσαι να τα οδηγείς. Όχι πως το Leon της SEAT είναι αδιάφορο, αλλά η CUPRA ξεχείλωσε όλες αρετές του ισπανικού μικρομεσαίου οικογενειακού. Από την εμφάνιση μέχρι την ουσία, την οδήγηση. Η ήδη φλογερή σχεδίαση του Leon δείχνει ακόμα πιο δυναμική χάρη στο ανθρακονημάτινο φόντο στο μπρονζέ, το «διαβολικό» σήμα της CUPRA, τις στάνταρ 18άρες ζάντες με τις 5 ακτίνες, τον πίσω ψευδοδιαχύτη και τις δύο διπλές (fake) παραλληλόγραμες απολήξεις της εξάτμισης.
Πλούσιος εξοπλισμός από την αρχική έκδοση
Τα καλά νέα συνεχίζονται και στο εσωτερικό με τα εξαιρετικά υφασμάτινα καθίσματα CUPRA Sports, την γεροδεμένη κατασκευή, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τη στάνταρ 10άρα κεντρική οθόνη αφής για τον έλεγχο του infotainment και φυσικά την εξαιρετική θέση οδήγησης. Σύγχρονη αισθητική, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, κομψότητα και πολύ προσεγμένη ποιότητα. Η ορατότητα είναι εξαιρετική, σε όποια θέση και αν κάθεσαι, ενώ τα 380 λτ. του χώρου αποσκευών παραμένουν ασφαλώς ο εκδρομικός σύμμαχος για τους τέσσερις ενήλικες που θα φιλοξενήσει με περίσσια άνεση το ισπανικό σπορ μικρομεσαίο μοντέλο.
Η «βασική» έκδοση του ήπια υβριδικού CUPRA Leon έχει 150 άλογα και προσφέρεται σε χειροκίνητη ή αυτόματη έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, όπως το μοντέλο της δοκιμής. Η τιμή των 31.490 ευρώ (28.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο) είναι ανταγωνιστική με δεδομένη και την πληρότητα σε εξοπλισμό άνεσης (στάνταρ μέχρι και 3ζωνικός αυτόματος κλιματισμός) και ασφάλειας.