Η CUPRA εκδοχή του Leon με τα 150 άλογα απογειώνει τον ούτως ή άλλως τονισμένο σπορτίφ χαρακτήρα του ισπανικού μικρομεσαίου μοντέλου. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν και αυτά τα οικογενειακά σήμερα!
150 ίπποι και 250 Nm ροπής από τον 1,5 eTSI κάτω από το καπό. Γνωστό το μοτέρ από τόσες άλλες εφαρμογές σε κατασκευές του ομίλου VW, μπορεί να έχει ένα άχαρο ηχητικό «γρέζi» ψηλά, αλλά εξασφαλίζει τις απαραίτητες, για το χαρακτήρα του «βασικού» CUPRA Leon, ζωηρές επιδόσεις μόλις ξεπεραστεί μια υποψία ραθυμίας στις χαμηλές στροφές.
Με σύμμαχο και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, που ακόμη μια φορά σολάρει (ειδικά στο «σωστό» πρόγραμμα λειτουργίας), οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 8,2 δλ. (8,7 ανακοινώνει η CUPRA), 60-100 σε 4,4 δλ. και 80-120 5,8 δλ..
Το καλό είναι πως οι ζωντανές επιδόσεις συνοδεύονται από συγκρατημένη μέση κατανάλωση, που στην καθημερινότητα γυροφέρνει τα 8 λτ./100 χλμ., ενώ με προσοχή και συνεχή εκμετάλλευση του συστήματος ACT για απενεργοποίηση των 2 εκ των 4 κυλίνδρων και την ελεύθερη κύλιση με σβηστό κινητήρα στο άφημα του γκαζιού λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίες οι μετρήσεις μας έδειξαν νούμερα ακόμα και στα 7 λτ./100 χλμ!