Με το που μπαίνεις στο κάθισμα-πολυθρόνα του C5 Aircross και ξεκινάς να διανύεις τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του γαλλικού C-SUV, τον οποίο έχουμε εξυμνήσει πολλάκις και στην προ-ανανέωσης εκδοχή. Καθοριστικό ρόλο παίζουν τόσο τα 20 -κομβικής σημασίας- συστήματα υποβοήθησης του ανανεωμένου μοντέλου, μεταξύ των οποίων και η αυτόνομη οδήγηση δεύτερου επιπέδου, όσο και η εξαιρετικά άνετη και ρυθμισμένη ανάρτηση, χάρη και στην πατέντα με τα Progressive Hydraylic Cushions, που «καταπίνει» τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Βάζοντας στην εξίσωση και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, οι πολύωρες διαδρομές μοιάζουν παιχνιδάκι, χωρίς να κουράζουν τους επιβάτες.
Παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, που ευνοεί σε εκτός δρόμου αναζητήσεις, το γαλλικό SUV αποπνέει
σιγουριά με το πάτημά του, χωρίς ωστόσο να ενθαρρύνει την επιθετική οδήγηση.
Το C5 Aircross παρά τα 230 χλστ. που απέχει από το έδαφος (νούμερο κορυφαίο στην κατηγορία) διαχειρίζεται πολύ καλά τον όγκο και το βάρος του, χωρίς ωστόσο να ενθαρρύνει την επιθετική οδήγηση, αν και ακόμα και σε σφικτές διαδρομές με στροφές, αποπνέει σιγουριά με το πάτημά του τόσο στον οδηγό, μέσω της πληροφόρησης που λαμβάνει από το καλό σε αίσθηση και βάρος τιμόνι, όσο και στους επιβάτες. Έπειτα, σε αστικό περιβάλλον το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί ως αγχολυτικό (σ.σ. υπάρχουν και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές), ενώ στην όλη αίσθηση συνεισφέρει και η αμφιθεατρική θέση οδήγησης.
Εκτός δρόμου, τέλος, το γαλλικό SUV δείχνει να βρίσκεται στα λημέρια του, λόγω και του στάνταρ Grip Control με τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ (Eco, Normal, Sport, Sand, Mud, Snow) και το προαιρετικό σύστημα ελέγχου κατάβασης, με τα μόνα όρια να τίθενται από τα ασφάλτινα ελαστικά διαστάσεων 205/55.