ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 1.2 Hybrid | Έγινε mild hybrid με 136 ίππους

 Σχολιάστε 
77.776 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2024)
Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 1.2 Hybrid | Έγινε mild hybrid με 136 ίππους
3 Φωτογραφίες »

- Είναι το 1ο υβριδικό Citroen και βγαίνει μόνο σε αυτόματο
- Έχει ένα ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων και πάει για λίγα μέτρα ηλεκτρικά
- Καίει σχεδόν 20% λιγότερο σε σχέση με πριν (7,1 λτ./100 χλμ. από 8,6)
- Προσπερνάει 2 δευτερόλεπτα νωρίτερα (80-120 από 8,4 σε 6,5 δλ.)

Είναι το 1ο υβριδικό Citroen και βγαίνει μόνο σε αυτόματο

Το Citroen C5 Aircross γίνεται το πρώτο μοντέλο της γαλλικής φίρμας που αποκτά ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία εφαρμόζεται στην βενζινοκίνητη έκδοση 1,2 PureTech 130 ίππων. Το γνωστό τούρμπο σύνολο, σύμφωνα με τη Citroen, είναι ανασχεδιασμένο ειδικά για υβριδισμό με το 40% των εξαρτημάτων του είναι καινούργια και η συνολική του ισχύς αυξήθηκε κατά 6 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 136, με τη μέγιστη ροπή να μένει αναλλοίωτη στα 230 Nm.

Έχει ένα ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων και πάει για λίγα μέτρα ηλεκτρικά

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Citroen C5 Aircross Hybrid 136, αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 29 ίππων (28,5 για την ακρίβεια) και 55 Nm ροπής, ο οποίος ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6). Κατά την επιβράδυνση το μοτέρ, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 48V, η οποία με τη σειρά της έχει την ικανότητα να κινήσει αποκλειστικά ηλεκτρικά το C5 Aircross, κατά βάση στο παρκάρισμα και τις εκκινήσεις.


Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Citroen C5 Aircross Hybrid 136, αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 29 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6)
3 Φωτογραφίες »

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Citroen C5 Aircross Hybrid 136, αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 29 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6)

Καίει σχεδόν 20% λιγότερο σε σχέση με πριν (7,1 λτ./100 χλμ. από 8,6)

Το όφελος για τον κάτοχο από την εφαρμογή της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας είναι κυρίως στον τομέα της κατανάλωσης. Η αυτόματη βενζινοκίνητη έκδοση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας έχει πραγματική μέση κατανάλωση 8,6 λτ./100 χλμ, ενώ η ήπια υβριδική έκδοση 7,1 λτ./100 χλμ./ώρα. Μιλάμε για μια σημαντική μείωση και μία από τις χαμηλότερες καταναλώσεις στην κατηγορία, η οποία μεγιστοποιείται εντός πόλης όπου το mild hybrid καίει σχεδόν τα μικρά. 5,8 έναντι 10,5 λτ./100 χλμ..

Προσπερνάει 2 δευτερόλεπτα νωρίτερα (80-120 από 8,4 σε 6,5 δλ.)

Δεύτερο σημαντικό όφελος τουmild hybrid συστήματος είναι οι αισθητά βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση πάντα με το αυτόματο C5 Aircross των 130 ίππων. Ειδικά δε η διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ. από 8,6. Αυτό σημαίνει πως ολοκληρώνει τη διαδικασία 60 μέτρα νωρίτερα (240 VS 180 μ.). αντίστοιχα και το 60-100 χλμ./ώρα μειώθηκε από τα 6,1 στα 5,2 δλ. και τέλος η επιτάχυνση από στάση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στα 9,8 δλ. από 11.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Κινητήρας: Πάει και ηλεκτρικά και έχει γεμάτη λειτουργία
Σελίδα 3Με το γνωστό νεανικό στυλ και πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Παράδειγμα προς μίμηση η άνεσή του
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS