Αυτό που εκτιμήσαμε είναι η γεμάτη λειτουργία του συνόλου σε ένα ευρύ φάσμα και η έξτρα ισχύς (12 ίππων) που είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή σε κάθε πάτημα, είτε σε ταχύτητες πόλης είτε σε ταξίδι
Πιο πάνω αναφερθήκαμε στην αισθητή βελτίωση των επιδόσεων και της κατανάλωσης του μοντέλου με την προσθήκη του mild hybrid συστήματος, στη συνέχεια θα αναφερθούμε στη λειτουργία και τα χαρακτηριστικά του ήπια υβριδικού συστήματος και το κινητήρα συνολικά.
Το ήπια υβριδικό C5 Aircross μπορεί έστω και ελάχιστα να κινείται μόνο με ρεύμα. Η πραγματικότητα είναι πως σε παρκαρίσματα και στις εκκινήσεις μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά, αρκεί κυριολεκτικά να «χαϊδεύεις» το γκάζι με το πόδι σου
Η μεγάλη διαφορά λοιπόν είναι πως το ήπια υβριδικό C5 Aircross μπορεί έστω και ελάχιστα να κινείται μόνο με ρεύμα. Η πραγματικότητα είναι πως σε παρκαρίσματα και στις εκκινήσεις μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά, αρκεί κυριολεκτικά να «χαϊδεύεις» το γκάζι με το πόδι σου. Σε διαφορετική περίπτωση ο κινητήρας θα εκκινήσει άμεσα φέρνοντας και έναν μικρό κραδασμό.
Αυτό που εκτιμήσαμε περισσότερο πάντως είναι η μεστή λειτουργία του συνόλου σε ένα ευρύ φάσμα και η έξτρα ισχύς (12 από τους 29 ίππους) που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας σε κάθε απότομη επιτάχυνση, είτε σε ταχύτητες πόλης είτε σε ταξίδι. ¶λλωστε αυτό επιβεβαιώθηκε από τις μετρήσεις επιταχύνσεων που είδαμε στην αρχή. Στο ταξίδι μάλιστα σε κάθε άφημα του γκαζιού το θερμικό μοτέρ σβήνει πάει σε καθεστώς cruising. Παράλληλα η καλή ηχομόνωση βοηθά να μην εισέρχεται θόρυβος στην καμπίνα και, άρα, να μην γίνεται εύκολα αντιληπτή η τρικύλινδρη χροιά, όντας συνολικά πιο ήσυχο σε σχέση με το μη υβριδικό σύνολο.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 1.2 Hybrid | Έγινε mild hybrid με 136 ίππους |
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Πάει και ηλεκτρικά και έχει γεμάτη λειτουργία |
Σελίδα 3 | Με το γνωστό νεανικό στυλ και πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Παράδειγμα προς μίμηση η άνεσή του |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά |