ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 φωτογραφίες »

Το βαρύ Citroen C5 Aircross Hybrid δε σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση και δείχνει αμέσως τις προθέσεις του με το πολύ ελαφρύ και μέτριο σε αίσθηση τιμόνι, την τάση για κλίση και την πρώιμη υποστροφή όταν πιέσεις στις στροφές.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

55.190 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2021)

Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση & την ποιότητα κύλισης
Το υβριδικό Citroen C5 Aircross, που  ζυγίζει περισσότερο από 1.800 κιλά (η μπαταρία από μόνη της ζυγίζει 300 κιλά), δεν προσποιείται ότι είναι σπορτίφ και παρά τα 225 άλογα δε σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση. Δείχνει αμέσως τις προθέσεις του με το πολύ ελαφρύ και  μέτριο σε αίσθηση τιμόνι, την τάση για κλίση και την πρώιμη υποστροφή όταν πιέσεις στις στροφές. Με τον τρόπο του σου δείχνει πως προτιμά  το ήρεμο και προοδευτικό input παρά τις απότομες τιμονιές, την ξαφνική επιτάχυνση ή το βίαιο φρενάρισμα.  Δίνει έμφαση στην ήσυχη και ποιοτική κύλιση και εκεί δεν παίζεται! Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης με τα υδραυλικά «στοπ» Progressive Hydraulic Cushions  και τα μπροστινά Advanced Comfort καθίσματα προσφέρουν  υψηλή άνεση. Το C5 Aircross της πρίζας «σιδερώνει» την άσφαλτο χωρίς να αναπηδά, τη στιγμή που το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα θυμίζει αυτό λιμουζίνας ακόμα και όταν λειτουργεί ο  πολιτισμένος βενζινοκινητήρας. Σε ηλεκτρική λειτουργία η καμπίνα είναι τόσο ήσυχη που μπορείς να ακούσεις ψίθυρο από τον πίσω επιβάτη.  Η λειτουργία Brake του αυτόματου κιβωτίου, με την πολύ καλή λειτουργία, ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας στις φάσεις της επιβράδυνσης ή της πέδησης βοηθώντας στην βελτίωση της αυτονομίας ειδικά μέσα στην κίνηση της πόλης. Το C5 Aircross της δοκιμής παρά το μέγεθός του είναι αρκούντως ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Σε κάθε περίπτωση με το υβριδικό C5 Aircross μπορείς να κινηθείς με απόλυτη ασφάλεια, κάτι στο οποίο συμβάλουν τα δεκάδες στάνταρ ηλεκτρονικά συστήματα, αλλά και τα δυνατά φρένα. Εκτός δρόμου παρά την απουσία τετρακίνησης, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο υβριδικό C5 Aircross να κινείται με ευκολία σε μέρη με δύσκολο ανάγλυφο, χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος πως θα «βρει». Βέβαια τα ασφάλτινα ελαστικά που περιβάλλουν τους τροχούς των 18 ιντσών και η προσθιοκίνηση βάζουν όρια τα οποία πρέπει να σεβαστείς για να μην ταλαιπωρηθείς…

Η άποψή μας
+ Eμφάνιση, επιδόσεις-κατανάλωση, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, άνεση-ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τεχνολογία
- Ελαφρύ τιμόνι, σκληρά πλαστικά, δεν προσφέρεται 4Χ4 έκδοση, -120 λτ. για το χώρο αποσκευών

Το C5 Aircross είναι ούτως ή άλλως μια ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία. Η Plug-in υβριδική έκδοση βάζει στην εξίσωση την ηλεκτροκίνηση και την περιορισμένη κατανάλωση αποτελώντας μια πρόταση με ειδικό ενδιαφέρον και λογική (για PHEV) τιμή, που είναι και το σημαντικό του πλεονέκτημα απέναντι στον ενδοοικογενειακό και όχι μόνο ανταγωνισμό.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
SEAT 4+