6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Παρά τις «ψαρωτικές» τεχνικές του προδιαγραφές, η εμφάνιση του Corsa OPC είναι πιο διακριτική.
Δοκιμή: Corsa OPC
66.236 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2016)
Με 207 άλογα, καυτές επιδόσεις, έξτρα πακέτο Perfomance, μέρος του οποίου είναι το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, και «πισταδόρικο» στήσιμο, το νέο Opel Corsa OPC πυροβολεί στο ψαχνό!
What is new
- 1,6 turbo με 207 άλογα
- 0-100 σε 7,0 δλ.
- Κοστίζει 22.000 ευρώ
+ Απόδοση και ελαστικότητα κινητήρα, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, πακέτο Performance και λειτουργία μπλοκέ, καθίσματα, φρένα
- Yπέρ το δέον διακριτικό μέσα-έξω, κούμπωμα επιλογέα στη σκληρή χρήση
Η δεύτερη γενιά του Opel Corsa OPC δεν δείχνει να αστειεύεται μιας και έρχεται πιο δυνατή από ποτέ (207 άλογα) και γεμάτη σπορ καλούδια για να διεκδικήσει τα σκήπτρα στην απαιτητική κατηγορία των μικρών GTi. Ή των μικρών πυραύλων αν προτιμάτε, που υπόσχονται δυνατές οδηγικές συγκινήσεις και άφθονη έκκριση αδρεναλίνης όχι μόνο σε απαιτητικές, αλλά και σε καθημερινές διαδρομές.
Πιο OPC τεχνικά, πιο διακριτικό σχεδιαστικάΤο νέο Opel Corsa έχει δεχθεί την ιδιαίτερη τεχνική περιποίηση του Opel Perfomance Center, που είναι υπεύθυνο για τις σπορ κατασκευές της γερμανικής φίρμας: Ο κινητήρας από τα 192 έφτασε στα 207 άλογα, το 6άρι κιβώτιο απέκτησε βελτιωμένο σύστημα εμπλοκής γραναζιών και επιλογέα με 13% μικρότερες διαδρομές, το ηλεκτρικό τιμόνι επαναρυθμίστηκε, τα αμορτισέρ της Koni διαθέτουν σύστημα απόσβεσης με τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping ήτοι προσαρμόζουν την απόσβεσή τους μαλακώνοντας ή σκληραίνοντας ανάλογα με τη συχνότητα κίνησης των τροχών κατά τον κατακόρυφο άξονα), τα ελατήρια χαμήλωσαν 10 χλστ., τα σινεμπλόκ έσφιξαν, ενώ οι αντιστρεπτικές πάχυναν. Επίσης προσφέρεται το Perfomance Pack (+2.400 ευρώ), που περιλαμβάνει ακόμη πιο σκληρή ανάρτηση, ζάντες 18 ιντσών, μεγαλύτερα εμπρός φρένα της Brembo (330 χλστ.) και δαγκάνες με λογότυπο OPC, ελαστικά Michelin Pilot SuperSport και κυρίως μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Drexler.
Σε αντίθεση με τις «ψαρωτικές» τεχνικές του προδιαγραφές, η εμφάνιση του Corsa OPC είναι πιο διακριτική, ίσως περισσότερο από ότι θα θέλαμε εμείς ή το αγοραστικό κοινό της κατηγορίας. Είναι αρκετά επιθετικό, σίγουρα δεν είναι κραυγαλέο, αλλά δεν κάνει μπαμ από μακριά ακόμα και με το Perfomance Pack, που διέθετε το μοντέλο της δοκιμής. Οι δυναμικοί προφυλακτήρες, οι εισαγωγές μπροστά, το «δόντι» στο καπό, τα όμορφα φώτα, το body kit, η αεροτομή και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης (είναι της Remus) κάνουν τη διαφορά. Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης και η τιμή είναι 22.000 ευρώ.
Πιστόλι πραγματικό το νέο Corsa OPC.
Σε αμεση συγκριση με το συμπατριωτη του vw polo gt..αν και η opel ειναι GM αρα και αμερικανικη ουσιαστικα για αυτο και την εχουν στην απεξω ολοι προβαλωντας τους...καθαροαιμους γερμανους...θα το προτιμουσα απολυτα. Ειναι μεσα στα ορια της λογικης η τιμη εχει καλες επιδοσεις πολυ ψαρωτικη παρουσια....αν εισαι ρε παιδι μου αμερικανος ξεφευγεις απο τα τετραγωνα κουτια των βορειων τελικα...και ομορφο εσωτερικο. Να και κατι καλο απο την βαλτικη που αξιζει τα λεφτα του και δεν ειναι λαμαρινα-vw!!
Αγωνιστικό και όπελ....σύντομο ανέκδοτο
Ομορφο αυτοκίνητο και με χαρακτήρα δεν μοιάζει εκείνα τα άσχημα design της VW, καλά εκεί στη vw τόσες λαμογιες κάνουν και κλέβουν (μαδανε) κανονικά τους πελάτες τους κάνα design να... κλέψουν δεν μπορούν; Χαντακωσαν και τη Seat τα νέα ibiza_& Leon δεν.. βλέπονται
Επειδη σε αυτη τη κλαση μετρανε οι επιδοσεις,οφειλω να πω πως οι ρεπριζ (5/7), θα μπορουσαν να ειναι καλυτερες πχ η slc με πιο βαρυ αμαξωμα και 156 ιππους εχει καλυτερες ρεπριζ χαρη στο αυτοματο.. Autotriti μπορεις να μας πεις ποια απο τα gti μικρα παιρνουν και αυτοματο;;;Πχ το polo παιρνει,τα αλλα;;;