ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Ο κινητήρας των 1,33 λίτρων με τους 150 ίππους είναι μεστός σε μεγάλο φάσμα στροφών, χαρίζοντας πάρα πολύ καλές επιδόσεις στο Duster.

Κινητήρας: Εστιασμένο στις επιδόσεις

100.061 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2020)

Ο 1,33 λτ. υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Duster, ενσωματώνει διάφορες τεχνολογίες που βοηθούν στην βέλτιστη λειτουργία του κινητήρα, μειώνοντας τις τριβές, άρα και την απώλεια ενέργειας και ελέγχοντας καλύτερα τις βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής για καλύτερη απόδοση με μειωμένη κατανάλωση.

Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η μεστή λειτουργία του κινητήρα σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών, καταφέρνοντας να έχει επαρκή αποθέματα ροπής από χαμηλά, με τη μέγιστη ροπή να έρχεται στις 1.700 σ.α.λ. διατηρώντας τη δύναμή του και το χαρακτηριστικό τράβηγμα μέχρι τις υψηλότερες στροφές, χωρίς να σε «αδειάζει» και χωρίς σε εκείνο το σημείο ο κινητήρας να παράγει έντονο θόρυβο.

Οι μετρήσεις μας επιβεβαιώνουν τα χαρακτηριστικά του μοτέρ με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 10,3 δλ., ενώ για τις κρίσιμες ρεπρίζ, το Duster θέλει 6,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 10,4 δλ. για το 80-120 με 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο. Να υπενθυμίσουμε πως τα αντίστοιχα νούμερα της έκδοσης των 130 ίππων είναι 10,6 δλ., 7,1 και 10,9 δλ..

Το 6τάχυτο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται έχει θετικό κούμπωμα, με σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, με τις δύο τελευταίες σχέσεις ωστόσο να είναι πιο μακριές, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί χαμηλά η κατανάλωση, η οποία μετρήθηκε στα 8,2 λτ./100 χλμ.(7,2 το 130άρι). Πάντως αν θέλετε μειωμένη κατανάλωση πιέζετε το μπουτόν «ECO», βάζοντας το Duster στην αντίστοιχη λειτουργία, ωστόσο σε αυτό το ενδεχόμενο ατονούν και οι επιδόσεις.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN