Η μόνιμη τετρακίνηση συνεπάγεται εξαιρετική πρόσφυση και δυνατό κράτημα στην άσφαλτο με αποτέλεσμα την ουδέτερη συμπεριφορά. Το τιμόνι υστερεί σε αίσθηση, αλλά είναι ακριβές.
Σε αντίθεση με το προηγούμενο Duster, η τετρακίνηση του νέου δεν προσφέρει δικίνητη λειτουργία, έχοντας συνεχή εμπλοκή του πίσω άξονα σε ποσοστό τουλάχιστον 1%. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική πρόσφυση και δυνατό κράτημα στην άσφαλτο με αποτέλεσμα την ουδέτερη συμπεριφορά (οι παχύτερες αντιστρεπτικές έχουν μειώσει και την κλίση) με ουσιαστική εξάλειψη της έντονης υποστροφής που εμφάνιζε στην πίεση η δικίνητη έκδοση. Φυσικά τα… δόντια της η τετρακίνηση θα τα δείξει στα δύσκολα. Μαζί με τα 21,7 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, την κατανομή ροπής αναλόγως επιλεγμένου προγράμματος (Eco, Snow, Mud/Sand, Off Road), τη δυνατότητα «κλειδώματος», τα 4 εποχών ελαστικά και το συγκρατημένο βάρος, έχουμε αθροιστικά ένα οικογενειακό SUV που δεν «μασάει» και πολλά.
Η τετρακίνηση θα δείξει τα δόντια της στα δύσκολα: Μαζί με τα 21,7 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, τη δυνατότητα «κλειδώματος» και τα 4 εποχών ελαστικά το Dacia Duster είναι ένα οικογενειακό SUV που δεν «μασάει» και πολλά.
Επιπλέον, η ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση έχει κάνει ακόμη καλύτερη την λείανση των ανωμαλιών αφήνοντας τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 110 χλμ./ώρα ως μοναδική παραφωνία της συνολικής ποιότητας κύλισης. Ο μικρός κύκλος στροφής (10,9 μ.) θα εκτιμηθεί στις αστικές μετακινήσεις, όπως και το ελαφρύ τιμόνι από το οποίο πάντως συνεχίζει να λείπει η αίσθηση. Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, το μοντέλο της δοκιμής είχε ηλεκτρονικό χειρόφρενο και έτσι οι πίσω τροχοί είχαν δίσκους με αποτέλεσμα το φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα να εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη (35,8 μ.).