Ο 3κύλινδρος 1,2 turbo βενζινοκινητήρας με το 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής. Ειδικά στις μεσαίες στροφές έχει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και αρκετά πολιτισμένη λειτουργία (μόνο στις υψηλές στροφές θα γίνει αισθητή η 3-κύλινδρη χροιά) κινώντας με άνεση το οικογενειακό SUV της Dacia. Η κοντή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου -ειδικά για το «πάντρεμα» με την τετρακίνηση- θα επικαλύψει μια μικρή ραθυμία χαμηλά και θα βοηθήσει να κινηθείς αξιοπρεπώς (60-100 με 4η σε 6,5 δλ. και 80-120 με 5η σε 11,2 δλ.), αλλά σε αναγκάζει να ανεβοκατεβάζεις συνεχώς σχέσεις για να είσαι «μέσα» στην περιοχή «ωφέλιμης» λειτουργίας. Ευτυχώς πάντως ο επιλογέας έχει θετική λειτουργία και ακριβές κούμπωμα.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, το ήπια υβριδικό σύνολο σε συνδυασμό με τη λειτουργία Eco συγκρατεί την κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη με τις μετρήσεις μας δείχνουν τιμές γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ.. Σε μικτές συνθήκες η κατανάλωση θα ανέβει γύρω στα 8 λτ./100 χλμ., αλλά και πάλι το νούμερο αυτό είναι λογικό για ένα τετρακίνητο οικογενειακό SUV, το οποίο μάλιστα «πατάει» σε ελαστικά 4 εποχών.