
Γεροδεμένα και επαρκώς φινιρισμένα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, όπως σε όλες τις άλλες εκδόσεις.
H νέα γενιά του Dacia Duster μας συστήθηκε χωρίς diesel, διατήρησε όμως την επιλογή για τετρακίνηση, η οποία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τον μοντέρνο, ήπια υβριδικό 1,2 turbo κινητήρα της Renault. Το τετρακίνητο Duster, που δοκιμάζουμε σήμερα, διατηρεί τη μοντέρνα και συνάμα «μυώδη» εμφάνιση των δικίνητων εκδόσεων, οπότε μόνο το λογότυπο «4Χ4» στο πίσω μέρος μαρτυρά τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα υπάρχει διακόπτης για επιλογή προγράμματος λειτουργίας της τετρακίνησης, ενώ στη στάνταρ οθόνη των 10,1 ιντσών προβάλλονται και πληροφορίες που αφορούν την εκτός δρόμου κίνηση.
Ούτε στην καμπίνα υπάρχουν αλλαγές, στην βασική υλοποίηση τουλάχιστον: Σκληρά, αλλά γεροδεμένα και επαρκώς φινιρισμένα πλαστικά, μεγάλη οθόνη αφής στραμμένη ελαφρώς προς τον οδηγό και ψηφιακός πίνακας οργάνων, καθώς και μπόλικοι αποθηκευτικοί χώροι με συνολική χωρητικότητα 30 λτ.! Ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης για επιλογή προγράμματος λειτουργίας της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης, ενώ το infotainment προσφέρει εξειδικευμένες πληροφορίες για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις, στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στην έκδοση 4Χ4 της δοκιμής.
Χωροταξικά, η καμπίνα προσφέρει επαρκή χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών χωρίς φυσικά να έχει αλλάξει κάτι σχετικά με το οριακό ωφέλιμο πλάτος και το μόνο που έχει αλλάξει είναι η μείωση κατά 64 λτ. του πορτ-μπαγκάζ που «έπεσε» στα 414 λτ.., που είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας των οικογενειακών SUV.
Με ατού την τιμή
Το μεγάλο ατού του τετρακίνητου Duster είναι η τιμή του, αφού το ρουμάνικο οικογενειακό SUV είναι το φθηνότερο 4Χ4 όχημα στην κατηγορία: Η έκδοση Expression, από την οποία δε λείπει τίποτα, κοστίζει 26.400 ευρώ προσφέροντας μεταξύ άλλων προβολείς LED, air condition, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη αφής 10,1 ιντσών με κάμερα όπισθεν, αυτόματο φρενάρισμα και cruise control. Για την ακόμα πιο πλούσια έκδοση Extreme της δοκιμής με στάνταρ μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεφτών, προβολείς ομίχλης, σύστημα εισόδου/εκκίνησης χωρίς κλειδί και ηλεκτρικό χειρόφρενο (που συνδυάζεται με δίσκους αντί ταμπούρων στους πίσω τροχούς), η τιμή ανεβαίνει στα 28.900 ευρώ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Dacia Duster ΤCe 130 4x4 | Το φθηνότερο τετρακίνητο οικογενειακό SUV |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκείς επιδόσεις & «συγκρατημένη» κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Τετρακίνητη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |