ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Οδική Συμπεριφορά

26.157 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2024)
Στην καθημερινότητα είναι εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να απορροφά εξαιρετικά τις αναταράξεις από τις ανωμαλίες του δρόμου.
2 Φωτογραφίες »

Στην καθημερινότητα είναι εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να απορροφά εξαιρετικά τις αναταράξεις από τις ανωμαλίες του δρόμου.

Κινητήρας: Σούπερ οικονομία


Η εναλλαγή του καυσίμου δεν γίνεται αντιληπτή κατά την οδήγηση, με το Duster να παρουσιάζει προθυμία στην κίνησή του
2 Φωτογραφίες »

Η εναλλαγή του καυσίμου δεν γίνεται αντιληπτή κατά την οδήγηση, με το Duster να παρουσιάζει προθυμία στην κίνησή του

To Dacia Duster εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου TCe, ο οποίος είναι σχεδιασμένος ώστε να μπορεί να συνδυαστεί και με την υγραεριοκίνηση. Το σύνολο αποδίδει 92 ίππους αν λειτουργεί με βενζίνη και 100 ίππους με LPG, με αποτέλεσμα να προσφέρει αναλογικά και καλύτερες επιδόσεις ως υγραεριοκίνητο. Αναλύσαμε παραπάνω ότι είναι ένα από τα οικονομικότερα σύνολα σε κόστος καυσίμου και αντιστρόφως ότι υστερεί σε επιδόσεις.

Στα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του τώρα, η εναλλαγή του καυσίμου δεν γίνεται αντιληπτή κατά την οδήγηση, με το Duster να παρουσιάζει προθυμία στην κίνησή του, αν και στις υψηλές στροφές το μοτέρ ακούγεται λίγο.

Στο δρόμο: Εκτός δρόμου skills και άνεση στην καθημερινότητα

Ο οδηγικός χαρακτήρας του Duster χωρίζεται σε εκτός και εντός δρόμου. Στην καθημερινότητα είναι εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να απορροφά εξαιρετικά τις αναταράξεις από τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς ωστόσο να επηρεάζει την κατευθυντικότητά του στις αλλαγές πορείας, διατηρώντας τις κλίσεις του σε δρόμο με στροφές σε λογικά επίπεδα. Αρκετά βολικό είναι το ελαφρύ τιμόνι του εντός πόλης, σε μανούβρες και παρκαρίσματα, σε συνδυασμό ειδικά με το μικρό κύκλο στροφής (10,7 μέτρα). 
Από την άλλη βέβαια δεν έχει αυτό που λέμε Fun to Drive. Ή για να το πούμε πιο σωστά, είναι Fun to Drive, αλλά εκτός δρόμου. Το μαλακό set-up της ανάρτησης και η αυξημένη της διαδρομή εξασφαλίζουν άνετες εκτός δρόμου αποδράσεις, ενώ σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους, που εξασφαλίζουν καλές γωνίες αναρρίχησης και τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος το Duster δείχνει να έχει πιο διευρυμένα όρια από οποιοδήποτε άλλο δικίνητο μοντέλο της κλάσης.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Dacia Duster με υγραέριο, καίει λιγότερα από diesel
Σελίδα 2Σχεδίαση: SUV σχεδίαση με μοντέρνες πινελιές
Σελίδα 3Εσωτερικό: Λιτό και σκληροτράχηλο
Σελίδα 4Κινητήρας - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL