Κινητήρας - Οδική Συμπεριφορά
26.157 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2024)
2 Φωτογραφίες »
Στην καθημερινότητα είναι εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να απορροφά εξαιρετικά τις αναταράξεις από τις ανωμαλίες του δρόμου.
Κινητήρας: Σούπερ οικονομία
2 Φωτογραφίες »
Η εναλλαγή του καυσίμου δεν γίνεται αντιληπτή κατά την οδήγηση, με το Duster να παρουσιάζει προθυμία στην κίνησή του
Στα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του τώρα, η εναλλαγή του καυσίμου δεν γίνεται αντιληπτή κατά την οδήγηση, με το Duster να παρουσιάζει προθυμία στην κίνησή του, αν και στις υψηλές στροφές το μοτέρ ακούγεται λίγο.
Στο δρόμο: Εκτός δρόμου skills και άνεση στην καθημερινότητα
Ο οδηγικός χαρακτήρας του Duster χωρίζεται σε εκτός και εντός δρόμου. Στην καθημερινότητα είναι εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να απορροφά εξαιρετικά τις αναταράξεις από τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς ωστόσο να επηρεάζει την κατευθυντικότητά του στις αλλαγές πορείας, διατηρώντας τις κλίσεις του σε δρόμο με στροφές σε λογικά επίπεδα. Αρκετά βολικό είναι το ελαφρύ τιμόνι του εντός πόλης, σε μανούβρες και παρκαρίσματα, σε συνδυασμό ειδικά με το μικρό κύκλο στροφής (10,7 μέτρα).Από την άλλη βέβαια δεν έχει αυτό που λέμε Fun to Drive. Ή για να το πούμε πιο σωστά, είναι Fun to Drive, αλλά εκτός δρόμου. Το μαλακό set-up της ανάρτησης και η αυξημένη της διαδρομή εξασφαλίζουν άνετες εκτός δρόμου αποδράσεις, ενώ σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους, που εξασφαλίζουν καλές γωνίες αναρρίχησης και τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος το Duster δείχνει να έχει πιο διευρυμένα όρια από οποιοδήποτε άλλο δικίνητο μοντέλο της κλάσης.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Dacia Duster με υγραέριο, καίει λιγότερα από diesel |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: SUV σχεδίαση με μοντέρνες πινελιές |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Λιτό και σκληροτράχηλο |
Σελίδα 4 | Κινητήρας - Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |