ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Ράθυμος στις χαμηλές στροφές, αλλά αρκετά οικονομικός ο up-to-date 0,9 ΤCe των 90 ίππων.

Κινητήρας: Ράθυμο, αλλά οικονομικό

74.553 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2020)

O τρικύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης των 898 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους και 140 Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ.. Έχει αναβαθμιστεί φυσικά για να καλύπτει τις τελευταίες νόρμες καυσαερίων και ίσως για αυτό να δείχνει ακόμα πιο απρόθυμος χαμηλά (στοιχείο που τονίζει η λειτουργία ECO) οπότε μην περιμένεις σβέλτες επιταχύνσεις, ειδικά με την επιλογή των μακριών τελευταίων σχέσεων. Από την άλλη όμως ο συνδυασμός ευνοεί την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με τιμές γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ. Μάλιστα με συνεχή χρήση του προγράμματος ECO, η μέση τιμή της κατανάλωσης μπορεί να πέσει και στα 6,0 λτ./100 χλμ., αρκεί να συμβιβαστείς με την σχετική ραθυμία στο πάτημα του γκαζιού.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
AVON VS LINGLONG