Μην περιμένεις λούσα και φιοριτούρες στη λιτή καμπίνα του Spring, που είναι γεροδεμένη μεν, αλλά με σκληρά πλαστικά και απλά αποδεκτό φινίρισμα. Τα εργονομικά λάθη είναι αρκετά, όπως π.χ. η τοποθέτηση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα στην κεντρική κονσόλα ή η απουσία ρύθμισης σε τιμόνι και κάθισμα που θα ξενίσουν όποιον μπει για πρώτη φορά να το οδηγήσει. Επίσης, δεν υπάρχουν χειρολαβές για κανέναν επιβάτη, ενώ και όταν το κλειδί είναι στο θέση του «βρίσκει» στο γόνατο του οδηγού.
Σκληρά και με αποδεκτό φινίρισμα πλαστικά, ψηφιακός πίνακας οργάνων με την ένδειξη αποθέματος ενέργειας δεξιά, κοντέρ με πίνακα πληροφοριών στη μέση και οικονομόμετρο αριστερά.
Από την άλλη, το infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με ένδειξη αποθέματος ενέργειας δεξιά, κοντέρ με πίνακα πληροφοριών στη μέση και οικονομόμετρο αριστερά, κάνουν τη δουλειά τους και με το παραπάνω. Το Spring είναι λιτό, αλλά όχι φτωχό. Ο εξοπλισμός έχει τα πάντα, από ηλεκτρικές ευκολίες και A/C μέχρι οθόνη αφής με κάμερα όπισθεν και σύστημα για αυτόματο φρενάρισμα.
Αναφορικά με τους χώρους, η στενή καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 επιβάτες (και βάσει άδειας κυκλοφορίας), με τους εμπρός να έχουν στη διάθεσή τους αποθηκευτικούς χώρους 23,1 λίτρων. Δεν υπάρχει έλλειψη χώρου εμπρός, αλλά ενήλικες στις πίσω θέσεις θα νιώσουν ελαφρώς πιεσμένοι. Ωστόσο, το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 270 λτ. και κάνει τη δουλειά του, αν φυσικά μιλάμε για τα ψώνια του super market. Καλοδεχούμενο και το διπλό πάτωμα με θήκες για καλώδια και φορτιστή, ενώ υπάρχει ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων.