Ελαφρύ (1.050 κιλά με οδηγό), ευκολοδήγητο (θα θέλαμε ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας ή έστω λειτουργία one-pedal) και με απρόσμενα καλή αστική αυτονομία, το Dacia Spring έχει την πόλη για… έδρα του. Μπορεί το αν θα βολευτείς στη θέση οδήγησης να εξαρτάται από το σωματότυπο του καθενός (δε ρυθμίζεται καθόλου το τιμόνι και το κάθισμα δεν έχει ρύθμιση ύψους), ωστόσο το Dacia Spring παρκάρει για πλάκα (βοηθά και η στάνταρ κάμερα για την όπισθεν), ελίσσεται μαεστρικά (κύκλος στροφής μόλις 9,5 μ.) και έχει ελάχιστο κόστος κίνησης. Με απλά λόγια είναι «λουκούμι» για τις απλές μετακινήσεις, από και προς το σχολείο, τα ψώνια και άλλες παρόμοιες δραστηριότητες.
Αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός των τειχών της πόλης πρέπει να είσαι έτοιμος για κάποιες υποχωρήσεις με δεδομένα όπως η τελική των 125 χλμ./ώρα, οι τροχοί των 14 ιντσών και το πλαδαρό τιμόνι.
Αν όμως αποφασίσεις να κινηθείς εκτός των τειχών της πόλης πρέπει να είσαι έτοιμος για κάποιες υποχωρήσεις με δεδομένα όπως η τελική των 125 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση 80-120 σε 17,8 δλ., οι τροχοί των 14 ιντσών και το… μόλις 1 αστέρι στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP. Το τιμόνι είναι αρκετά πλαδαρό γύρω από τη θέση της ευθείας χωρίς πληροφόρηση, ο θόρυβος από την κύλιση και τον αέρα γίνεται αισθητός μετά τα 90 χλμ./ώρα και οι μικροί τροχοί χάνουν γρήγορα πρόσφυση και δεν βοηθούν στο φρενάρισμα (100-0 χλμ./ώρα σε 41,1 μ.). Το ESP όμως είναι πάντα εκεί για να επαναφέρει την τάξη, ενώ η μαλακή ανάρτηση απορροφά ικανοποιητικά τις λακκούβες και δεν αναπηδά στις ανωμαλίες. Τα 150 χλστ. δε, είναι υπεραρκετά για τις κακοτοπιές της αστικής καθημερινότητας.