Το μοτέρ που φέρει το Fiat Panda CNG είναι ο γνωστός μας 2κύλινδρος TwinAir Turbo κινητήρας, ο οποίος έχει δεχθεί ορισμένες επεμβάσεις. Η λειτουργία του –πού πάντως είναι αρκετά θορυβώδης- ορίζει ότι με το ξεκίνημα, το καύσιμο που αντλεί είναι το φυσικό αέριο, ενώ η βενζίνη χρησιμοποιείται μόνο εφόσον ο οδηγός το επιλέξει ή όταν το CNG κοντεύει να εξαντληθεί. Από πλευράς απόδοσης, το μοτέρ αποδίδει 80 ίππους με 140 Nm ροπής, υστερώντας σε επιδόσεις σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο, ωστόσο η εξαιρετική οικονομία από το καύσιμο, αποζημιώνει τον οδηγό του. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις μας, η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι 4,1 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ., ενώ σε συνεργασία με την βενζίνη το Panda έχει πραγματική αυτονομία που φτάνει τα 800 χλμ..
Πάνω από 750 ευρώ ετήσιο όφελος
Η μέση τιμή της αμόλυβδης είναι στα 1,47 ευρώ, ενώ το φυσικό αέριο τιμάται στα 0,89 ευρώ (τιμή Τρίτης 18/12). Η μέση κατανάλωση του συμβατικού Fiat Panda TwinAir με χρήση βενζίνης είναι περίπου 6,2 λτ./100 χλμ. ενώ με φυσικό αέριο είναι 4,1 κιλά/100 χλμ. Με βάση τα παραπάνω, προκύπτει πως με τη χρήση βενζίνης το Panda 0,9 ΤwinAir απαιτεί σε ένα χρόνο και για 15.000 χλμ. περί τα 1.300 ευρώ, ενώ με το φυσικό αέριο μόλις 550 ευρώ!!!!
Σπαζετε (ο δαίμων της αυτόματης ορθογραφίας). Και επίσης φυσικά και θα έπρεπε να ξέρετε ότι η επιδότηση έχει κλείσει ,δεν ισχύει πλέον γιατί συμπληρώθηκε το κονδύλι .Μία απλή επίσκεψη στο site της ΔΕΠΑ θα έφτανε ,και έτσι η τιμή του είναι 11 990 χωρίς την έκπτωση της ΔΕΠΑ .Φυσικά προφανώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο συντάκτης του άρθρου δεν το γνώριζε ,ή το απέκρυψε , ή είναι ανεπαρκής.
Απάντηση: Έχετε δίκιο και σας ευχαριστούμε για την επισήμανση. Το εν λόγω θέμα δημοσιεύθηκε στο τεύχος 01/2019 που κυκλοφόρησε την 1η Ιανουαρίου, όταν και ίσχυε η εν λόγω επιδότηση. Το διορθώσαμε.
Όσον αφορά στον διαχωρισμό του κειμένου σε επιμέρους tabs, αυτό γίνεται για την ευκολότερη αναζήτηση των πληροφοριών από τους αναγνώστες και όχι για περισσότερα κλικς. Θα ήταν προτιμότερο, θεωρείτε, να ψάχνετε μέσα σε ένα ρέον κείμενο την οδική συμπεριφορά, την άποψή μας κ.ο.κ.;
Το γεγονός ότι είναι τόσο μη ασφαλές βλέπε (EURONCAP) το καθιστά μεγαλο ανασταλτικό παράγοντα αποφυγής αγοράς του,παρόλη την ομολογουμένως τεράστια οικονομία σε καύσιμο που προσφέρει. Η τιμή απόκτησης του είναι σχετικά καλή.
Προς τι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος αγαπητοι σχολιαστες!το τιμιοτατο περιοδικο autotriti που δεν εχει αναγκη την δικη μου υπερασπιση,μας προτεινει ενα αυτοκινητο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και οχι μεταχειρισμενο (μεταχειρισμενο στην Ελλαδα σημαινει φλατζες,γυρισμενα χιλιομετρα,προστασια απο τρακαρισματα μηδενικη) να το κρινουμε με την νεα τεχνολογια φυσικου αεριου.Αν ειχα 12000 ευρω θα το επαιρνα, και θα οδηγουσα οπως πρεπει χωρις να εχω αμφιβολιες και χωρις να περιμενω να με τρακαρουν και να πω μετα κακως το πηρα ,δεν ελαβα υποψιν οτι εχει μηδεν ασφαλεια!κλαινε οι χηρες να κλαινε και οι παντρεμενες...οσοι εχετε πανω απο 12000 παρτε volvo!Aν φοβασαι μην τρακαρεις παρε πανοπλια κ μεινε σπιτι.
Πραγματικά "ψηνόμουν" να αγοράσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα, καθώς η οικονομία στην κατανάλωση είναι σημαντική και οι επιδόσεις μέσα στην πόλη δεν ενδιαφέρουν κανένα οδηγό όταν κινείται με 1η-2α. Όταν όμως διάβασα ότι πήρε μηδέν(!!!) αστέρια στο EuroNCAP έκανα πίσω. Δεν θεωρώ σώφρον να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που δεν προσφέρει καμία ασφάλεια σε εμένα και στην οικογένειά μου για τις μετακινήσεις μου, έστω και αν αυτές γίνονται μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες, με αντιστάθμισμα την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.
Επίσης γενικότερα με το CNG κρατώ μια επιφυλακτική στάση για δυο λόγους: ο πρώτος είναι τα λίγα πρατήρια και ο δεύτερος και πιο σημαντικός για μένα είναι ότι μόνο το VW Group παρέχει μοντέλα για το συγκεκριμένο καύσιμο (VW, Seat, Skoda, Audi). Οι υπόλοιπες μάρκες γιατί δεν ασχολούνται με το CNG αν πραγματικά είναι τόσο καλό καύσιμο; Αντίθετα όλες οι μάρκες προσπαθούν να μπουν στην ηλεκτροκίνηση και ακόμα και η VW θα κάνει μια τεράστια επένδυση στην τεχνολογία των μπαταριών, όπως διάβασα σε άλλο άρθρο του περιοδικού σας.
Για να επανέλθω στο θέμα, θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή η καλύτερη λύση στο CNG είναι τα 5αστερα VW Polo ή Seat Arona στα 17.000 περίπου, αλλά επειδή δεν θέλω να τα δώσω άμεσα ή έμμεσα στους γερμανούς, οπότε προς το παρόν θα περιμένω να δω και τις υπόλοιπες μάρκες τι θα κάνουν.
Ξεκινάτε το άρθρο με το δυσφημιστικό σχόλιο των "0" αστεριών. Δεν μας λέτε πόσα αστέρια έχει ένα yaris ή ένα corsa 3ετίας και 5ετίας με τις σημερινές μετρήσεις. Επίσης τον θορυβώδη κινητήρα που τον είδατε. Στις 3000 στροφές βγάζει 110κάτι χλμ τελείως αθόρυβα όμως. Μετά τις 3500 στροφές ακούς ένα κινητηράκι να γρυλίζει. Τώρα αν κάνει θόρυβο πάνω από τις 5000 στροφές δεν ξέρω γιατί το στρώνω ακόμα. Γενικά εξαιρετικότατο αυτοκινητάκι που δίνει πολλά περισσότερα από όσα τάζει και κοστίζει. Περιμένω τις εταιρίες leasing να το βγάλουν προσφορά σε van να αντικαταστήσω τα δύο εταιρικά (πολυδιαφημιζόμενα "αξιόπιστα" ) που είναι πολύ κατώτερα.
Απάντηση: Δεν γνωρίζουμε πόσα αστέρια θα έχει ένα Corsa ή Yaris 5ετίας καθότι έχει γίνει ανανέωση - αλλαγή γενιάς και γιαυτό δεν έχουν δοκιμαστεί εκ νέου όπως με το Panda. Από κει και πέρα για να επιταχύνει το αυτοκίνητο πρέπει να ανέβουν οι στροφές, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά θορυβώδες.
Σπαζετε (ο δαίμων της αυτόματης ορθογραφίας). Και επίσης φυσικά και θα έπρεπε να ξέρετε ότι η επιδότηση έχει κλείσει ,δεν ισχύει πλέον γιατί συμπληρώθηκε το κονδύλι .Μία απλή επίσκεψη στο site της ΔΕΠΑ θα έφτανε ,και έτσι η τιμή του είναι 11 990 χωρίς την έκπτωση της ΔΕΠΑ .Φυσικά προφανώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο συντάκτης του άρθρου δεν το γνώριζε ,ή το απέκρυψε , ή είναι ανεπαρκής.
Απάντηση: Έχετε δίκιο και σας ευχαριστούμε για την επισήμανση. Το εν λόγω θέμα δημοσιεύθηκε στο τεύχος 01/2019 που κυκλοφόρησε την 1η Ιανουαρίου, όταν και ίσχυε η εν λόγω επιδότηση. Το διορθώσαμε. Όσον αφορά στον διαχωρισμό του κειμένου σε επιμέρους tabs, αυτό γίνεται για την ευκολότερη αναζήτηση των πληροφοριών από τους αναγνώστες και όχι για περισσότερα κλικς. Θα ήταν προτιμότερο, θεωρείτε, να ψάχνετε μέσα σε ένα ρέον κείμενο την οδική συμπεριφορά, την άποψή μας κ.ο.κ.;
Το γεγονός ότι είναι τόσο μη ασφαλές βλέπε (EURONCAP) το καθιστά μεγαλο ανασταλτικό παράγοντα αποφυγής αγοράς του,παρόλη την ομολογουμένως τεράστια οικονομία σε καύσιμο που προσφέρει. Η τιμή απόκτησης του είναι σχετικά καλή.
Ντροπή σας που σφάζεται ένα άρθρο σε πολλές σελίδες για να πάρετε πιο πολλά clicks. Αν και με ενδιαφέρει το άρθρο δεν θα το διαβάσω
Προς τι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος αγαπητοι σχολιαστες!το τιμιοτατο περιοδικο autotriti που δεν εχει αναγκη την δικη μου υπερασπιση,μας προτεινει ενα αυτοκινητο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και οχι μεταχειρισμενο (μεταχειρισμενο στην Ελλαδα σημαινει φλατζες,γυρισμενα χιλιομετρα,προστασια απο τρακαρισματα μηδενικη) να το κρινουμε με την νεα τεχνολογια φυσικου αεριου.Αν ειχα 12000 ευρω θα το επαιρνα, και θα οδηγουσα οπως πρεπει χωρις να εχω αμφιβολιες και χωρις να περιμενω να με τρακαρουν και να πω μετα κακως το πηρα ,δεν ελαβα υποψιν οτι εχει μηδεν ασφαλεια!κλαινε οι χηρες να κλαινε και οι παντρεμενες...οσοι εχετε πανω απο 12000 παρτε volvo!Aν φοβασαι μην τρακαρεις παρε πανοπλια κ μεινε σπιτι.
Πραγματικά "ψηνόμουν" να αγοράσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα, καθώς η οικονομία στην κατανάλωση είναι σημαντική και οι επιδόσεις μέσα στην πόλη δεν ενδιαφέρουν κανένα οδηγό όταν κινείται με 1η-2α. Όταν όμως διάβασα ότι πήρε μηδέν(!!!) αστέρια στο EuroNCAP έκανα πίσω. Δεν θεωρώ σώφρον να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που δεν προσφέρει καμία ασφάλεια σε εμένα και στην οικογένειά μου για τις μετακινήσεις μου, έστω και αν αυτές γίνονται μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες, με αντιστάθμισμα την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Επίσης γενικότερα με το CNG κρατώ μια επιφυλακτική στάση για δυο λόγους: ο πρώτος είναι τα λίγα πρατήρια και ο δεύτερος και πιο σημαντικός για μένα είναι ότι μόνο το VW Group παρέχει μοντέλα για το συγκεκριμένο καύσιμο (VW, Seat, Skoda, Audi). Οι υπόλοιπες μάρκες γιατί δεν ασχολούνται με το CNG αν πραγματικά είναι τόσο καλό καύσιμο; Αντίθετα όλες οι μάρκες προσπαθούν να μπουν στην ηλεκτροκίνηση και ακόμα και η VW θα κάνει μια τεράστια επένδυση στην τεχνολογία των μπαταριών, όπως διάβασα σε άλλο άρθρο του περιοδικού σας. Για να επανέλθω στο θέμα, θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή η καλύτερη λύση στο CNG είναι τα 5αστερα VW Polo ή Seat Arona στα 17.000 περίπου, αλλά επειδή δεν θέλω να τα δώσω άμεσα ή έμμεσα στους γερμανούς, οπότε προς το παρόν θα περιμένω να δω και τις υπόλοιπες μάρκες τι θα κάνουν.
Ξεκινάτε το άρθρο με το δυσφημιστικό σχόλιο των "0" αστεριών. Δεν μας λέτε πόσα αστέρια έχει ένα yaris ή ένα corsa 3ετίας και 5ετίας με τις σημερινές μετρήσεις. Επίσης τον θορυβώδη κινητήρα που τον είδατε. Στις 3000 στροφές βγάζει 110κάτι χλμ τελείως αθόρυβα όμως. Μετά τις 3500 στροφές ακούς ένα κινητηράκι να γρυλίζει. Τώρα αν κάνει θόρυβο πάνω από τις 5000 στροφές δεν ξέρω γιατί το στρώνω ακόμα. Γενικά εξαιρετικότατο αυτοκινητάκι που δίνει πολλά περισσότερα από όσα τάζει και κοστίζει. Περιμένω τις εταιρίες leasing να το βγάλουν προσφορά σε van να αντικαταστήσω τα δύο εταιρικά (πολυδιαφημιζόμενα "αξιόπιστα" ) που είναι πολύ κατώτερα.
Απάντηση: Δεν γνωρίζουμε πόσα αστέρια θα έχει ένα Corsa ή Yaris 5ετίας καθότι έχει γίνει ανανέωση - αλλαγή γενιάς και γιαυτό δεν έχουν δοκιμαστεί εκ νέου όπως με το Panda. Από κει και πέρα για να επιταχύνει το αυτοκίνητο πρέπει να ανέβουν οι στροφές, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά θορυβώδες.