Tα «ζωντανά» οδικά χαρακτηριστικά του Fiesta δείχνουν παρόντα και στην έκδοση Active, οπότε σε συνδυασμό με το χαρισματικό τιμόνι, τον ευχάριστο επιλογέα και την σωστή θέση οδήγησης εύκολα παρασύρεσαι σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης. Ελάχιστα αντιλαμβάνεσαι το αυξημένο κέντρο βάρους ή την κλίση στις στροφές λόγου ύψους και αυτό χάρη στις επεμβάσεις, οι οποίες έγιναν στις αναρτήσεις: αλλαγή στη γεωμετρία μέσω μια νέας πλύμνης, νέες ρυθμισεις σε αμορτισέρ-ελατήρια αλλά και νέα υδραυλικά στοπ στα ειδικά εξελιγμένα μπροστινά αμορτισέρ. Μπορεί η ανάρτηση να ακούγεται λίγο παραπάνω από ένα απλό Fiesta, ωστόσο «σιδερώνει» σωστά τις κακοτεχνίες χωρίς αυτές να περνούν έντονα στην καμπίνα παρά τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά.
Στον αυτοκινητόδρομο κινείται σταθερά και με ελάχιστα αυξημένο αεροδυναμικό θόρυβο (πάνω από τα 120 χλμ./ώρα), ενώ κάθε αντίδραση στις στροφές δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότομα. Με σύμμαχο το άριστο τιμόνι, σημαδεύεις με ακρίβεια και στρίβεις με υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης, αλλά και υψηλό αίσθημα ασφάλειας από το πλαίσιο και τα φρένα. Το στάνταρ τρία προγράμματα οδήγησης την απόκριση στο γκάζι και τη λειτουργία του ESP ανάλογα με τις συνθήκες και το έδαφος: Η λειτουργία Eco έχει αισθητή επίδραση στην οικονομία (με αντίστοιχη βέβαια επίπτωση στις επιδόσεις), η ρύθμιση Slippery είναι αυτή που επιτρέπει την πιο άνετη κίνηση σε τερέν χαμηλής πρόσφυσης, όπως χώμα, λάσπη, χιόνι, άμμος, κ.λπ. Όπως και να έχει η ουσία είναι πως ο σπορτίφ χαρακτήρας του Fiesta έχει περάσει σχεδόν αυτούσιος και στην έκδοση Active κάτι για το οποίο μπορεί να καυχιέται το μικρό 4Χ2 crossover της Ford.
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο, αναμένουμε όμως το Focus Active που θα κάψει καρδιές...
Άριστο αυτοκίνητο,απλά ίσως κανιβαλισει τις πωλήσεις του προτιμότερου για μένα ecosport