Κινητήρας: Ικανός, αλλά με «τσιμπημένη» κατανάλωση
36.255 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2018)
Τον πολυβραβευμένο 1,0 Εcoboost τον γνωρίζουμε πλέον πολύ καλά και δεν περιμέναμε την Active έκδοση του Fiesta για να τον μάθουμε. Ελαστικός και εύρωστος από χαμηλά, με ζωντανή απόκριση και ευκολία στο ανέβασμα στροφών, ακόμη και στην έκδοση με τα 100 άλογα. Παρότι το Fiesta Active είναι καμιά 80αριά κιλά βαρύτερο από την αντίστοιχη απλή έκδοση, ο κινητήρας στην καθημερινότητα δίνει με άνεση ικανή ώθηση, κάτι που αποτυπώνεται και στις ρεπρίζ, οι οποίες ουσιαστικά είναι ίδιες με αυτές του απλού Fiesta. Στο 0-100 βέβαια η διαφορά είναι πιο αισθητή, αφού με 11,1 δλ το Fiesta Active είναι 0,7 δλ. αργότερο.
Αυτά στην επιλογή Normal μιας και στην Eco ή στην Slippery η απόκριση ατονεί, το ίδιο και οι επιδόσεις. ¶ριστο και το εξάρι κιβώτιο με υποδειγματικό κούμπωμα και διαδρομές του επιλογέα. Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση, αυτή εμφανίζεται τσιμπημένη σε σχέση με το απλό Fiesta, με την μέση τιμή από τα 6,1 λτ./100 χλμ. να ανεβαίνει κοντά στα 7,0 λτ./100 χλμ. Το παραπάνω βάρος και το αυξημένο ύψος δεν κρύβονται…
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο, αναμένουμε όμως το Focus Active που θα κάψει καρδιές...
Άριστο αυτοκίνητο,απλά ίσως κανιβαλισει τις πωλήσεις του προτιμότερου για μένα ecosport