Το νέο Ford Kuga με τον downsized τούρμπο κινητήρα του 1,6 λτ. και κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, επανέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των crossover.
Δοκιμή: Ford Kuga 1,6 Εcoboost FWD
54.493 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2013)
Με downsized κινητήρα 1,6 λτ τούρμπο και κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, το νέο Ford Kuga μπαίνει στο club των crossover, με σαφώς καλύτερες προοπτικές από ό,τι το μοντέλο που αντικαθιστά.
Οι πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή crossover δεν βοήθησαν το Kuga πρώτης γενιάς να ευδοκιμήσει σε αγορές σαν την ελληνική, μιας και ο 2,5 λτ. τούρμπο κινητήρας βενζίνης αποτέλεσε τροχοπέδη για ευνόητους λόγους.
Ακόμα και ο ντίζελ κινητήρας ήταν 2λιτρος, ενώ σε κάθε περίπτωση, δεν υπήρχε έκδοση με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς, στην Ελληνική αγορά τουλάχιστον.
Το δεύτερης γενιάς Kuga έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα αυτά και να βρεθεί στο μήκος κύματος που επιβάλλουν οι περιστάσεις της αγοράς. Παράλληλα, θα έχει και παγκόσμιο προσανατολισμό, μιας και θα πωλείται σε 100 χώρες του κόσμου…
Μεγάλωσε
Το νέο 2ης γενιάς Ford Kuga είναι εμφανώς μεγαλύτερο σε μήκος (+81 χλστ.), αλλά πιο στενό (-4 χλστ.) και χαμηλότερο (-8 χλστ.) από το προηγούμενο. Σχεδιαστικά, δεν έχει ξεφύγει και πολύ από τη λογική ενός crossover, που ακολουθεί τις επιταγές του Kinetic design. Από μπροστά, είναι «φτυστό» με το υπάρχον Focus, αλλά τα «νεύρα» στο καπό του δίνουν άλλη δυναμική. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα φανάρια που απλώνονται έντονα στο πλάι. Σε κάθε περίπτωση, το Kuga διαθέτει έντονη… σκηνική παρουσία, έστω και αν συνολικά είναι λιγότερο αιχμηρό από το παλιό.