O 2,3 λίτρων EcoBoost κινητήρας της Mustang σε συνδυασμό με τη νέα αμόλυβδη βενζίνη BP Super Unleaded 98 οκτανίων με τεχνολογία ACTIVE, παρουσιάζει ένα αποτελεσματικό και ικανό προφίλ, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις.
Κινητήρας – Επιδόσεις: Απογειώνεται με το «σωστό» καύσιμο
23.435 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2020)
Ο κινητήρας της Mustang είναι ο γνωστός turbo βενζινοκινητήρας EcoBoost των 2,3 λίτρων ο οποίος αποδίδει 290 ίππους και 440 Nm ροπής. Με βάση τα τεχνικά του στοιχεία, αυτός ο κινητήρας έχει μεγάλες απαιτήσεις από το καύσιμο που χρησιμοποιείται και εδώ έρχεται να δώσει τη λύση η νέα βενζίνη BP Super Unleaded 98 οκτανίων. Αυτή χρησιμοποιεί την τεχνολογία ACTIVE της BP που συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις, «super» προστασία για τον κινητήρα και περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα. Η νέα BP Super Unleaded 98 οκτανίων διαθέτει ενεργά μόρια στη σύστασή της, τα οποία προσκολλώνται και απομακρύνουν τα κατάλοιπα που αφήνουν τα κοινά καύσιμα στο εσωτερικό του κινητήρα, και σταματούν την επανεμφάνισή τους, διαμορφώνοντας τις προϋποθέσεις για καλύτερη καύση που είναι το Α και το Ω για έναν κινητήρα. Ιδιαίτερα ενός κινητήρα υψηλών προδιαγραφών όπως του EcoBoost της Μustang. Στην πράξη λοιπόν, εντοπίσαμε καλύτερη απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα, ενώ αυτός παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά χωρίς να αντιμετωπίζει πρόβλημα με την κίνηση των 1.673 κιλών της Mustang. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, ενώ το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επαληθεύει την πολύ καλή αίσθηση προσφέροντας εξαιρετικές τιμές ρεπρίζ με Kickdown. Όσον αφορά στην κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας χρειαστήκαμε κατά μέσο όρο 11,8 λτ. της BP Super Unleaded 98 οκτανίων/100 χλμ., τιμή που είναι καλή δεδομένων της χωρητικότητας και των τεχνικών χαρακτηριστικών του EcoBoost αλλά και του αυξημένου βάρους της Mustang.