Στο δρόμο: Το πιο fun2drive μικρό crossover
242.812 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2022)
2 Φωτογραφίες »
Ανώτερη οδηγική αίσθηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα για το Ford Puma των 155 ίππων. Δεν είναι αλλωστε τυχαίο που κατάφερε την κορυφαία επίδοση στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (Elk Test) με 77 χλμ./ώρα.
Όταν το «απλό» Ford Puma έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που το κάνει να ξεχωρίζει σκέψου τι κάνει αυτό με τα 155 άλογα και την πιο σφιχτή ανάρτηση. Ο θόρυβος από τον κινητήρα δεν είναι και ανεπαίσθητος, οι καθρέφτες δείχνουν μικροί, αλλά γρήγορα τα ξεχνάς όλα αυτά: Από τη μια οι ζωηρές επιδόσεις και από την άλλη η εξαιρετική ανάρτηση, που μπορεί να διαχειριστεί ιδανικά τις έξτρα απαιτήσεις των 155 ίππων, το Ford Puma γρήγορα αναδεικνύει την οδηγική υπεροχή του. Αν και ελαφρύ, το τιμόνι είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο χρειάζεται για να εμπνεύσει τον οδηγό και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή. Η κλίση είναι συγκρατημένη, αλλά κυρίως, η πρόσφυση είναι εξαιρετική χάρη και στα 215/50 R18 στάνταρ (για την έκδοση) ελαστικά.
Tο Ford Puma με τα 155 άλογα προσφέρει μια ιδιαίτερη «μηχανική» ανάλαφρη αίσθηση, χαρακτηριστικό που ενισχύεται με την επιλογή Sport. Παράλληλα, η σφιχτούτσικη ανάρτησή του λειτουργεί στρωτά και αθόρυβα «στρογγυλεύοντας» σωστά τις κακοτεχνίες, χωρίς να κοπανάει. Αξια λόγου και τα φρένα, με την έκδοση να έχει δίσκους και πίσω φρενάροντας δυνατά και αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μ.). Όπως και στην έκδοση των 125 ίππων, η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετή για να πατήσεις στο χώμα, με τη λειτουργία Trail βοηθά έως ένα σημείο. Όχι όμως τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία ρεζέρβας.
Tο Ford Puma με τα 155 άλογα προσφέρει μια ιδιαίτερη «μηχανική» ανάλαφρη αίσθηση, χαρακτηριστικό που ενισχύεται με την επιλογή Sport. Παράλληλα, η σφιχτούτσικη ανάρτησή του λειτουργεί στρωτά και αθόρυβα «στρογγυλεύοντας» σωστά τις κακοτεχνίες, χωρίς να κοπανάει. Αξια λόγου και τα φρένα, με την έκδοση να έχει δίσκους και πίσω φρενάροντας δυνατά και αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μ.). Όπως και στην έκδοση των 125 ίππων, η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετή για να πατήσεις στο χώμα, με τη λειτουργία Trail βοηθά έως ένα σημείο. Όχι όμως τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία ρεζέρβας.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ford Puma mHEV με 155 PS |
Σελίδα 2 | Ποιοτικό, hi-tech & μοντέρνο με top πορτμπαγκάζ |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Έχει «νεύρο» |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Το πιο fun2drive μικρό crossover |
Σελίδα 5 | Η άποψή μας |