Όπως και στην έκδοση των 125 ίππων, έτσι η αυτή των 155 χρωστάει πολλά στο bonus των 50 Nm από το ήπια υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές. Έτσι ακόμη και με ξεχασμένη μεγάλη σχέση και λίγες στροφές, ο 1,0 Ecoboost τραβά αγόγγυστα και χωρίς να σκορτσάρει. Οι δε επιδόσεις είναι σαφώς πιο γαργαλιστικές (ενδεικτικά, 0-100 σε 9,1 από 10,1 δλ., 60-100 με 4η σε 6,5 από 7,2 δλ και 80-120 με 5η σε 9,1 από 10,6 δλ.) Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματος διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 7,2 λτ./100 χλμ. (6,5 λτ./100 χλμ. η έκδοση με τα 125 άλογα).
Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 155 άλογα σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα EcoBoost Hybrid προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση.