ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Επιδόσεις: Έχει «νεύρο»

242.810 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2022)
Κινητήρας-Επιδόσεις: Έχει «νεύρο»
2 Φωτογραφίες »

Όπως και στην έκδοση των 125 ίππων, έτσι η αυτή των 155 χρωστάει πολλά στο bonus των 50 Nm από το ήπια υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές. Έτσι ακόμη και με ξεχασμένη μεγάλη σχέση και λίγες στροφές, ο 1,0 Ecoboost τραβά αγόγγυστα και χωρίς να σκορτσάρει. Οι δε επιδόσεις είναι σαφώς πιο γαργαλιστικές (ενδεικτικά, 0-100 σε 9,1 από 10,1 δλ., 60-100 με 4η σε 6,5 από 7,2 δλ και 80-120 με 5η σε 9,1 από 10,6 δλ.) Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματος διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 7,2 λτ./100 χλμ. (6,5 λτ./100 χλμ. η έκδοση με τα 125 άλογα).

Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 155 άλογα σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα EcoBoost Hybrid προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση.
2 Φωτογραφίες »

Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 155 άλογα σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα EcoBoost Hybrid προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Puma mHEV με 155 PS
Σελίδα 2Ποιοτικό, hi-tech & μοντέρνο με top πορτμπαγκάζ
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Έχει «νεύρο»
Σελίδα 4Στο δρόμο: Το πιο fun2drive μικρό crossover
Σελίδα 5Η άποψή μας
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL